Zou super zijn. Jullie werken er erg hard voor. Ik hoop echt dat het gaat lukken! Toi toi toi!
Aranel
Geplaatst: 15-06-14 21:19
Oh dat zou top zijn! Is het wel in dezelfde regio? Anders vrees ik dat mijn ouders niet willen rijden.. Zou je me de plaatsnaam willen pb'en van de alternatieve locatie?
We horen vast snel genoeg waar het is Ik heb vandaag fijn les gehad en dinsdag weer. We maken nu echt sprongen... Maar ik vrees dat de wedstrijd toch net iets te snel komt voor ons...
Gelukkig is het ons gelukt een nieuwe locatie te vinden voor de wedstrijd van 28 & 29 juni. Hoewel wij ons realiseren dat dit voor sommige deelnemers te ver wordt zijn wij toch heel blij een alternatief gevonden te hebben. De nieuwe locatie wordt:
http://www.hippischcentrumnop.nl/ in Emmeloord. Mocht dit je te ver worden kun je je uiteraard kostenloos afmelden. Wij stellen het wel op prijs als je dit tijdig doet zodat wij ook de verdere planning hierop af kunnen stemmen.
Aranel
Geplaatst: 16-06-14 20:05
Ahhh top dat het Emmeloord wordt!! Ik ben nog steeds van de partij, super dat jullie het opgelost hebben
ja, net nog even opgegeven voor de zondag. Zaterdag heb ik al een friezenselectieconcours, zondag dan nu dus nog een concours erbij Altijd leuk en gezellig de tinkerwedstrijden!