Ik ben er definitief bij! Kom samen met tinkerplein hier op Bokt
IngridHar
Geplaatst: 23-02-14 20:08
Vind het wel leuk om weer eens te gaan kijken. Ben geen lid meer dus niet bij de alv. Hengstenshow is wel leuk om te kijken. Wacht het af wat er gaat komen
Supergaaf!! Ik heb een uitnodiging gekregen voor de jubileumshow met onze topper Keltic Ik heb al een paar leuke ideetjes. Zometeen maar even mailen met de organisatie
Weet iemand het emailadres? Ik ben vergeten de papieren waar het emailadres opstaat mee te nemen naar het werk
Check je agenda! Wij hebben 12 april er al in staan, jullie ook? Gauw doen, want je wilt het niet missen! Inmiddels zijn er reeds meer dan 10 aanmeldingen voor de Jubileumshow en 15 hengsten aangemeld voor de Hengstenshow. Doe je dit jaar ook weer mee aan de loterij? We hebben de voorwaarden enigzins aangepast, maar ook in voordeel van de deelnemers! Een lot kost 50 cent en mag naar eigen keuze worden ingezet. Ook mag je dit jaar meerdere loten aanschaffen en zijn deze niet meer naamgebonden. We verloten dit jaar 6 dekkingen (Janesho, Victorio, King, Ice, Black Arrow en Billy Blue , 4x deelname keuring (veulen/volwassen merrie of ruin), 1x een bosrit bij Tinkercottage O'Britain, 1x een trailerlaadcursus door Horsevision en een uur priveles lange lijnen met de goedgekeurde hengst Lord Willow door Stoeterij Hof van Ede. En wellicht komt er nog iets zeer interessants bij, maar dat laten we later weten