Wat is Thaisme gegroeid! Ik kan je uit ervaring vertellen dat vanaf hun 4e jaar de manen opeens een groeispurt krijgen!
Ik heb Rogan donderdag alweer 4 jaar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nimby schreef:Het is meer dat ze er niks van heeft als mn dochter staat te springen of met haar armen zwaait. En mn dochter wordt rustig van haar.
Lomp herken ik wel zeker als ergens eten in het vooruitzicht ligt...
Maar dat coole, heerlijk. Ik moet bijna leren niet te schrikken als zij het niet doet![]()
Maar we wandelen nu veel door een wijkje bij ons en er komt van alles langs, fietsen, brommers, wielrenners, skaters, schreeuwende kinderen, allemaal prima.
Rogan is echt prachtig! Dat hoor je vast vaker. Hij is ook mooi zwaar geworden! Echt een paard dat er staat!
Malvin is ook zo mooi en echt lief.
Nimby schreef:Haha een Shetlander![]()
Hij heeft een hele lieve uitstraling op al die foto's van jou (jij hebt er écht veel!) Is dat ook van zijn moeder, lijkt wel?
(ze schrikt trouwens wel eens hoor maar het is gelijk weer over, ze blijft staan. Draait niet om om weg te galopperen ofzo. Ben al blij)
ginger18 schreef:Wat leuk dat dit topic nog steeds actief is. Ik ben veel bij de bonte hoeve geweest toen ze net begonnen met de melkerij.
Ik rij bij de eigenaar van Maestro en die heeft toen veel merries gedekt totdat ze Zidane hadden.
Dus ook een aantal klein kindjes van Maestro in dit topic.
Ik ga weer verder met stilletjes volgen.
Nimby schreef:O sorry het was dus niet opa zelf. Maar een achterneef