Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Natuurlijk moeten we eerst de oorzaak aanpakken van die mest, maar daar zijn we al enkele dagen mee bezig, met helaas tot nu toe weinig resultaat (ze heeft waarschijnlijk een darminfectie
) Normaal gezien was ik haar staart af en toe en dan vlecht ik hem ook idd in. Soms in 1 of meerdere vlechten. Meerdere vlechten heeft hier wel iets beter resultaat heb ik de indruk..
Paarden staan wel aan huis, maar komt ook geen warm water uit de slang. En Tinky mest dus ook vooral haar staartwortel onder. Haar billen en intieme delen zijn nu ook dus helemaal vies..

soda wordt ook bij mensen gebruikt om te ontsmetten, het is gewoon zout. Zal hooguit prikken als het paard wondjes heeft, maar verder kan het geen kwaad, en het weekt alle vuil los
wel uitspoelen natuurlijk, want het droogt de huid uit als het indroogt.
, namelijk het andere "been") en het is goedkoop.
) mest pulken met koudwater
Priscilla__ schreef:Ik heb hier een tinker met hetzelfde probleem. Ik doe altijd na het rijden als ik z'n benen afspuit ook de binnenkant van z'n staart even meenemen en dan krijg ik in ieder geval niet al die vieze aangekoekte mest in z'n staart. Als ik z'n staart was doe ik dit vaak met driehoekszeep en hang 'm dan in een emmer die ik op een krukje zet. Ik lees hier iets over een emmer aan je zadel hangen? Ik kan me hier weinig bij voorstellen..
?