Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
RTM schreef:Hihi, kan Marlien of Cynth dan ook mee om te rijden met de trailer?![]()
Moeten we wel hard oefenen hoor en heel wat zenuwen etc in bedwang weten te houden. Maar wel een goede stok achter de deur om lekker fanatiek aan het rijden te gaan natuurlijk...
En de andere auto mag geen trailer+Tinker-inhoud trekken 

RTM schreef:Hihi, kan Marlien of Cynth dan ook mee om te rijden met de trailer?![]()
Moeten we wel hard oefenen hoor en heel wat zenuwen etc in bedwang weten te houden. Maar wel een goede stok achter de deur om lekker fanatiek aan het rijden te gaan natuurlijk...
xandra88 schreef:Erg leuk! Ga het even overwegen, maar Amersfoort is wel lekker dichtbij.
Welke stal in Amersfoort wordt het gehouden? Moet je ook via de email inschrijven als je met startkaart wil mee doen?
RTM schreef:Zo, lekker op alles vooruitlopend heb ik mij maar vast ingeschreven

horsieslii schreef:Beetje jammer dat mn paard niet gewend is om zolang in de trailer te staan.. Anders had ik graag in Heeze mee gereden. Het is dat het indoor is, anders was ik misschien met mn camera gekomen.
Zelf huur ik ook altijd een stal, heerlijk voor de paarden om tot rust te komen en zelf gedurende de rest van de dag je handen vrij te hebben.
leonoorvandongen@gmail.com