Diaz staat er mooi bij!! Callum gefeliciteerd! Wat een leuke foto's. Wat heeft Vevina een mooi hoofdje Mooie buitenrit foto's gezien etc.
Carys geniet van haar laatste dagje als ''veulen''. Morgen wordt ze 1 jaar oud!! Liggend eten is veel ''relaxter'' dan staand...
Hopend dat er een stukje gras bij werd gezet.. Nog even wachten dame
Shaya_
Geplaatst: 13-05-12 18:57
Wat is Vevina mooi getekend!
Vandaag heeft mijn meiske voor het eerst op de verse wei even mogen grazen. Nog 2 dagen en dan gaat ze verhuizen van stal. Dan komt ze lekker kortbij te staan Spannend
Sharmila
Geplaatst: 13-05-12 19:14
Ceaden vanmiddag. (foto's met mijn telefoon gemaakt, ik heb helaas geen digitale camera meer)
op koninginnedag met Ballyheigue en de marathonwagen naar de Loonse en Drunense duinen geweest. Was echt superbraaf! SUPERPAARDJE!!
cobfan
Geplaatst: 13-05-12 20:35
Ochtendgymnastiek voor drachtige Ashlynn Bresco tijdens zijn dagelijkse rondje
freakish1977
Geplaatst: 13-05-12 20:47
cobfan schreef:
Ochtendgymnastiek voor drachtige Ashlynn
HAHAHA ochtendgymnastiek hahahaha hilarisch!! arm paard kan niet maar aan d'r bips krabben door die buik…..
Sharmila
Geplaatst: 13-05-12 21:48
Dag van aankomst bij Lies een paar weekjes geleden alweer. Naast zijn geweldige zachtaardige karakter is dit wel een van de grootste redenen geweest dat ik op hem ben gevallen.
Zijn geweldig ruime bewegingen ondanks zijn kleine formaat
Soprano
Geplaatst: 13-05-12 21:53
Amber: Al een dikke proficiat mooie Carys! Shaya: Wat leuk dat ze dichterbij komt te staan, kan begrijpen dat je enthousiast bent! Sharmila: Schattige Ceaden! snowdown: Wauw knappe Joany freakish: Wat leuk! Lijkt me echt prachtig om daar te rijden! cobfan: Haha ocharme die Ashlynn!