Amber_ schreef:Jaaaaaaaaaa nog een springer!
Waarom geen Derby?
laten we eerst ons parcours door komen
we springen pas 1,5 jaar samen (geldt voor paard en ruiter
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
horsieslii schreef:Hier hetzelfde grid... Voorbereiding voor de wedstrijden in Juni gaat helaas niet zo soepelkan weinig proefjes oefenen
maar ik doe maar voor de ervaring en lol mee!
Maar ik mag wel gewoon wat meer dressuurmatig aan de slag
verder rij ik bepaalde lijntjes/ oefeningen wel "los" om te kijken hoe ze gaan
dus dat is vooral oefenen dat dat niet altijd het geval is en ze ook gewoon kan blijven draven
en gewoon moet wachten op mijn hulp
We zullen wel zien! Zolang we de lol erin blijven houden is het goed 
ik probeer daar buiten toch ook altijd wel beetje op te letten/ beetje af te wisselen, omdat ik het idee heb dat dan beter/ gelijkmatiger aan beide kanten hun spieren getraind worden en dus rechter blijven
want toen was de bak nog "te klein" 
ben benieuwd wat ze er dit jaar van gebakken heeft

bij kleine Z rubrieken doen ze vaak alles in 1 ring zowel 1e als 2e proef en dan is er geen probleem qua voorlezen.
horsieslii schreef:Wanneer is de sluitingsdatum voor de inschrijvingen? Ik weet niet meer zeker of ik mee kan doenHoop van wel, maar dat ligt eraan hoe mijn paard hersteld..
Renske_ schreef:Heb nog een friezenruiter in het Z1 die mee wil doen
Hoe wordt het ingedeeld, in 1 ring en dan ieder eerst de 1e proef en later in dezelfde ring de 2e proef of in 2 verschillende ringen?
In 1 ring na elkaar zou voor ons het fijnste zijn, hebben nml maar 1 voorlezer.
Zijn er eigenlijk veel Z combinaties?
?
Ik spring met Olina van Desiree_1993 mee in de 40 cm rubriek, we zaten eerst aan 60 te denken maar ik rij Olina niet zo vaak en ze is nog wat twijfelachtig op hogere sprongen, dus toch maar fijn in de 40 voor de positieve ervaring
Is voor mij ook al weer even geleden dat ik springwedstrijden heb gereden, of uberhaupt dat ik heb gereden voor ik af en toe op Olina mocht dus ik heb er zin
Amber_ schreef:Komt er ook nog iets zoals een vlaggen of tonnenrace?
Zag dat ze bij de Koudbloedendag Uden een vlaggenrace hadden, ook altijd leuke spelletjes