maar carolina, het is echt de moeite waard om voor te rijden hoor mooi groot terrein voor het inrijden, super rij banen, een onwijs mooi en groot springterrein en een super gave derby
wendy, ik ben bezig met het inschrijfformulier voor de ZC, maar... moet ik nou voor elke wedsrijd een ander knhs formulier in zenden? of zend ik er 1 in die jullie dan steeds met de datums aanpassen oid?
IneHee
Geplaatst: 17-02-12 11:33
M_D_H schreef:
jaja ik vind grave gewoon een onwijs mooi terrein zit er zelfs over te denken ook met hippisch grave die kant op te gaan
Leuk..........moet je doen is nog veel gaver, en daar kun je wel officieel springen.
Oke zullen er eens over nadenken! We hebben al zoveel staan.....
M_D_H
Geplaatst: 17-02-12 11:39
IneHee schreef:
M_D_H schreef:
jaja ik vind grave gewoon een onwijs mooi terrein zit er zelfs over te denken ook met hippisch grave die kant op te gaan
Leuk..........moet je doen is nog veel gaver, en daar kun je wel officieel springen.
ja precies
Poosje81
Geplaatst: 17-02-12 11:47
M_D_H schreef:
wendy, ik ben bezig met het inschrijfformulier voor de ZC, maar... moet ik nou voor elke wedsrijd een ander knhs formulier in zenden? of zend ik er 1 in die jullie dan steeds met de datums aanpassen oid?
Sluitingsdatum voor al onze wedstrijden is een week van te voren. In het geval van een weekend altijd de zaterdag aanhouden als sluitingsdatum. Dus voor zowel 21 als 22 juli is de sluitingsdatum 14 juli.
De 29e is de finale idd.
patrick1994
Geplaatst: 19-02-12 15:32
Net de opgave voor de Zomercompetitie opgestuurd!! Grave opgegeven!! En de finale opgegeven
Misschien dat mijn stalgenoot in April nog met mij naar Lunteren wil rijden Nu nog even kijken welke wedstrijden we nog meer gaan rijden waarschijnlijk tinkerdagen september??? En heel misschien kan ik nog wat regelen voor Pesse!!
patrick1994
Geplaatst: 19-02-12 22:52
Ik zag een advertentie op marktplaats dat er in april ook in pesse gestart kan worden klopt dat???
Ik heb je inschrijving al gezien. Ga er vanmiddag weer mee aan de slag.
patrick1994
Geplaatst: 20-02-12 11:46
OOh okay stond onder kopje van Koudbloedwedstrijd die mee telden voor de zomercompetitie maar ik denk dat ze dan in de waar zijn met die in juni/juli in Pesse
Okay wendy als er nog wat mist hoor ik het wel
Mauve7
Geplaatst: 21-02-12 13:26
Is het tegenwoordig nog mogelijk om een groene B proef te rijden? Ik wil graag meedoen in Lunteren voor de ervaring van mijn jonkie. Hij wordt op dit moment doorgereden maar ik weet niet of de galopknop er medio april al genoeg op zit voor een B proef .