he SulJinty!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flynneman schreef:Ik zou dit wel graag een keertje doen maar ... het is voor ons wel 150km rijden... Flynn moet dan ruim 2 uur - 2,5 uur op de trailer staan, dan gaan wandelen langs de zee (die 'm nog nooit gezien heeft) .... dan weer een lange rit terug. Ik weet het niet... Heeft iemand hier ervaring mee?
bianca23 schreef:pffff ik wil ook super graag maar mijn job heeft idd nooit de zee gezien, en we moeten dik 3uur rijden vanaf nijmegen.... en dat is dan ook gelijk 1 van zijn eerste x op de trailer. dus denk mischien dat het in mij geval wijs is dat ik volgend jaar mee doe!?
chips.......
Soprano schreef:bianca23 schreef:pffff ik wil ook super graag maar mijn job heeft idd nooit de zee gezien, en we moeten dik 3uur rijden vanaf nijmegen.... en dat is dan ook gelijk 1 van zijn eerste x op de trailer. dus denk mischien dat het in mij geval wijs is dat ik volgend jaar mee doe!?
chips.......
Bij mij ook de reden dat ik niet ga, te lange reistijd voor Iowa die het absoluut niet gewoon is van op de trailer te staan + nog nooit de zee gezien + Iowa is héél erg stressgevoelig en bij het zien van tientallen andere stinkertjes gaat dat haar net wat teveel worden vrees ik![]()
Maar ik ga waarschijnlijk binnenkort eens naar de zee hier in België, goede oefening voor op de trailer en de zee eens te zien dus wie weet volgend jaar als ik vervoer heb, kan ik ook komen
furyke schreef:Killed schreef:Tot wanneer mag je inschrijven? weet namelijk nog steeds niet of ik het ga doen :p
Ga het wel een beetje vervelend vinden dat ik niemand van jullie ken![]()
Is een paspoortje mss een idee?
Dan leer je iedereen kennen, ik ken ook bijna niemand.
Maar zal vast wel goed komen