zo ,zie winnetou hier vaak voorbij komen . hij staat toch een beetje verder van de melkerij op een weitje he ? ik rij er altijd langs om te gaan rijden en zie hem altijd staan . zo een prachtig dier !
Hey, meld me ook even! Wij wonen in Oost-Vlaanderen en hebben 4 tinkers. Vader, moeder en zoon en dochter, maar Flicka gaat waarschijnlijk naar een ander baasje
Freya101
Geplaatst: 17-07-12 09:53
Ja idd Jazen, Winnetou staat op een weitje naast de melkerij. Kvind hem ook prachtig,veel sok.
Juliekeuh
Geplaatst: 17-07-12 10:49
En in tussentijd is hier bij mij de kudde ook weer wat uitgebreid hihi Twee van mijn drie merries hebben geveulend (2merrieveulens waarvan 1 te koop). En heb sinds kort nog een jaarling hengstje bij met als bedoeling hem mee naar de hengstenkeuringen te gaan namen
Ik ben zelf van een deelgemeente van Kortrijk. Heb een tinkerruintje van 5 jaar. Weet verder hier en in dorpen dichtbij nog 4-6 tinkers staan, er staan er ook nog enkele op een manege in de buurt. Ga het topic eens doorlezen nu.
Ik woon in Gellik (Limburg) met 3 tinkers, 2 merries en een hengstje en mijn moeder heeft nog 2 merries en een hengstveulen. Binnenkort komt uit Denemarken nog een hengst en twee merries zijn drachtig van Steppenwolf (van Christine Coutier).
elisedcl
Geplaatst: 26-09-12 15:55
Ik ben een tinker verslaafde en woon ook in België, namelijk Bornem (Antwerpen)
nataschja
Geplaatst: 11-10-12 14:03
Ik heb een tinker, in mei 3 geworden, gekocht in nl/ zeeland (d'eierkurf) en woon in Essen. Hij heet Tip.