Heeft geen nut om met Patje naar de keuring te gaan helaas anders had ik wel een poging willen doen. Hij heeft blijvende schade en zal nooit ggk worden daardoor helaas(als hij daar de kans voor had)
patrick1994
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-11 00:38
Okay...
Wat onzettend jammer.... Vind het echt een onwijs mooi paard en geniet altijd onwijs van de fotos die je plaatst
Ik dacht zelf eerst ook dat het een grai was hoor Vind hem gaaf maar persoonlijk wat te licht voor een vanner, maar aan de andere kant ook weer wat te zwaar voor een echte grai.
starjo
Geplaatst: 28-12-11 21:12
cp112 schreef:
Binq is een Vanner van 1.64. Lijkt mij niet zo'n mooie combi
*gaat even denken.
Ik haak even in
Ik ben niet van het aan prijzen van mn eigen hengst, maar ik denk dat Bing en deze merrie wel zeker een mooie combi zouden kunnen zijn. Als ik de foto's vergelijk vind ik ze qua type best goed overeen komen. Bing is dan wel als vanner ingedeeld , maar hij is zeker niet zo grof Hij meet 1.62m. @ patrick1994, mocht je Bing toch ook eens vrijblijvend irl willen zien , ben je zeer zeker welkom en als je wilt mag je hem ook uitproberen,
Even ter vergelijking, kon helaas je foto's van jou merrie er niet onder krijgen
starjo
Geplaatst: 28-12-11 21:13
Aniekepiek schreef:
Vond bing ook wat grof maar dacht fat hij bij de eerste keuring in grai was ingedeeld
Klopt Aniekepiek, in 2009 was hij ingedeeld als grai
Caily
Geplaatst: 28-12-11 21:14
Nu ben ik wel benieuwd, vanwaar is jouw Bing door het NSvT inmiddels ingedeeld als Vanner?