29 september nsvt hengstenregeling Amersfoort. 20 Oktober indoor koudbloedwedstrijd Nistelrode. 18 November Heeze NSVT hengstenregeling. 24/25 November Amersfoort. 16/ Februari Amersfoort.
Ivm dat me merrie terug komt van vakantie ga ik ook met haar starten per november dus wedstrijden ovb behalve Heeze en Amersfoort.
We hebben er zin in!!
mytje1986
Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-12 14:16
Agelopen zondag ben ik met King Miranda Haak en Tom naar loonse drunense duinen geweest voor een fotoshoot van HPE. Wat was het gaaf ! Hier een paar mooie foto's
Super dag gehad en de foto's tja wat moet ik zeggen Fantastisch!!
Meegedaan met best gaan rijpaard en krijgen we een 7.9 super trots natuurlijk deze BG was erg zwaar maar King heeft zich prima laten zien onder het zadel.
Al met al een super dag natuurlijk en dat we een maand geen wedstrijden hebben gereden heeft ons super gedaan.
Nog even een leuke foto van king Tijdens het wachten op onze ronden voor het springen 40cm
mytje1986
Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-12 21:43
Even een update:
Aanstaand weekend van zaterdag tot zondag ga King en ik naar Amersfoort afreizen voor een wedstrijd 2 daags. We hebben er heel erg veel zin in natuurlijk. We starten op MRC Macroix(millitaire manege) wat echt een super leuke en mooie lokatie is..
Na het weekend zal ik foto's enz hierop zetten van het leuke weekend saampies en met alle Tinkers en andere koudbloed rassen.
mytje1986
Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-12 17:28
Beetje laat maar wow wat een weekend heeft King met mij gehad zeg!! 4 winst gereden 3 x 1ste plaats en 1 x tweede plaats!! Helaas geen foto's wel filmpje deze komt zsm
King en ik zijn naar Lelystad geweest voor een 2 daagse Koudbloedwedstrijd..
Zaterdag helaas geen winst,. Maar zondag 2 x winst we staan nu op B+9 Chantal heeft een paar leuke foto's gemaakt van het losrijden;) Deze dag kwam ook een pupil van mij om mee te doen met mijn shetlander Nick. Zij werd ook eerste met bij de eerste proef weer een winstpunt!vandaar de vier prijzen.. Het was een super leuk weekend en een mooie locatie op naar de volgende!!