Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dit zou toch helemaal te gek voor woorden zijn!Citaat:de "Belgische" klanten zouden ook wel verder Holland intrekken, bereikbaarheid van de HK lijkt me weinig overtuigend punt om voor een stamboek te kiezen
overigens is de mogelijkheid besproken om HK op Belgisch grondgebied te houden, dus dan valt dat al helemaal in het niet
frenia schreef:kinsealy: de "Belgische" klanten zouden ook wel verder Holland intrekken, bereikbaarheid van de HK lijkt me weinig overtuigend punt om voor een stamboek te kiezen![]()
overigens is de mogelijkheid besproken om HK op Belgisch grondgebied te houden, dus dan valt dat al helemaal in het niet![]()
denk eerder dat deze locatie mede gekozen wordt ivm aanrijden door bestuur en keurmeesters, die wel allemaal vrijwillig komen werken die dag.
de kosten lopen anders ook flink op.
Citaat:Wat is de reden dat er door het ICS nederland een hengsten keuring wordt gehouden in Belgie op een locatie vlak bij Nederlands Limburg ?
Juist de grote Belgische hengsten houders zitten in het westen van Belgie.
hengstveulen schreef:Leuk Cecille!
Kinsealy, nog even over de "kosten" van de buitenlandse reizen, deze reiskosten en overnachtingskosten
etc komen allemaal voor rekening van de buitenlandse leden, zit bij de prijs van de opname inbegrepen!
stalnijmegen schreef:je weet dat de meeste merrie in nl ics-nl geregistreerd staan he"... Dus zou niet zo snel oordelen van was probeersel, hoeft voor mij niet meer