oh wat ben ik blij!! baloutje is nu ster!!!!! misschien dat we volgend jaar nog komen maar weet het nog niet zeker..
Resi_lover
Geplaatst: 15-08-11 13:26
Jaja, hier ben ik Mijn foto's komen zo snel mogelijk op de ICS site te staan Ga er niet van uit dat het mooie foto's zijn, de kwaliteit is slecht maar de foto's zijn... leuk?!
Anita, wat ontzettend leuk dat er 1 van mijn foto's bij jullie in de kantine hangt uitvergroot! Ik was helemaal verbaasd
Er zijn als het goed is 2 2e premies behaald, 1 afgekeurd en de rest 1e premie
maakt niet uit weer recht gezet nu toch ik ben ook heel blij met de foto in de kantine van daar dat mijn man hem op 10mm acrylaat heeft gezet Dat is weer handig dat hij hier zijn bedrijf in heeft Foto Geniaal genaamd
Resi_lover
Geplaatst: 15-08-11 19:20
Wat leuk! En inderdaad erg handig zo'n bedrijf! Gaat het eigenlijk goed met de ruiter van de hengst?
Ik ben de foto's van gister aan het sorteren en zal er alvast een paar bewerken en uploaden, moment De paarden met veel wit staan het scherpst op de foto..
Gelukig gaat het redelijk goed met mijn neefje hij heeft een spierkneuzing in zijn kuit stoer he dat hij gewoon door ging hij is pas 16 jaar hij heeft onze hengst in gereden ,en traint hem hij rijdt in de z, gelderse kampioens schappen enz rijdt zelf een kwpner van 184 hoog En rijdt paarden in en geeft ook les Hij was 3 jaar toen hij zijn eigen ponnie had en les kreeg van zijn vader die rijdt overigens internationaal ben wel trots op dat joch
Spannend !!! hihihihih had een heel erg witte tinker
Resi_lover
Geplaatst: 15-08-11 21:06
Gekneusd dus.. dat wordt even niet rijden? Inderdaad, meteen er weer op en nog een ere ronde ook Jeetje, 184 hoog, dan zal een brede, in vergelijking kleine Irish Cob wel wennen geweest zijn Leuk hoor!
Het duurde even, 29 foto's. Alleen van mensen waarvan ik weet dat deze op Bokt zitten, dus het kan zijn dat ik iemand vergeten ben, de andere foto's komen op de ICS site
Maroussia Bai Mushu Milan Morris Veulen van Kanters Als ik het goed heb veulen van van de Akker Rijproef Showteam Avalon Miss Mai Tai Bokita Peaches/Annastacia Black Candy Caramel/Balou Dagkampioen Gaya