Super heerlijk Topic dit.... kijk er graag naar.Ondertussen weer mooie tinkers voorbij zien komenWhisper...heel mooi!Indy en Toeter...verry Nice...!Hier nog wat foto's van Balou aan zee van verleden jaar.Op de 1e foto lijkt hij zo klein....Hij ziet er iig wel wit uit.....
mooie witte balou, vind hem zo leuk.zo vaderzo zoons, links Bowen en rechts Duncan, als ik naar Bowen zie zie ik gewoon Chakotay in zn jongere jaren.
IndianaJones schreef:oooow nieuw topic ook even een "stipje" hier van onsm'n ouwe trouwe meer dan lieve Indy...foto van al weer jaaaren geledenEn hier dan maar even mijn lieve Indy Riep je me??? Hier de hengst van een kennis van ons.Tevens de papa van de baby in Indy haar buik Hij is zoooo braaf.
Prachtige foto's komen er weer voorbij ,ik blijft genieten in dit topic !Mooie Chuck kinders en zelf ziet hij er ook nog goed uit Zoe" die nog 3 maanden dracht te gaan heeft .En de meiden die vandaag even lekker de wei in konden vanwege de vorst .
wauw aricia, das een dikke dame enne vorst bij jullie...hier alleen maar koud en guur, geen vorst.resi lover, ben toevallig op bezoek geweest bij caydo onlangs, zo, die is er niet knapper op geworden haha, ben al over mn picca quotum dus morgen.wat een heerlijke fotoos van mn schatten, die wil ik.kato springt superanouk is echt een showbeestindy is ook gaaf en leuk hengstje
Een nieuw topicEn alweer 4 pagina's vol met allemaal prachtige tinkers. Balou ziet er inderdaad mooi wit uit. En mooie aftekeningen. Anouk aan t showen. En een leuke kudde en ronde buiken. Ook ik kan niet wachten tot de zomer, maar hou t toch nog ff bij winter foto'skoekje?
En dat gebeurd weer bij mij op stal.Een prachtige, grote Tinker merrie die verliefd wordt op een kleine Quarter ruin.De dagen lengen, de temperatuur blijft laag, en toch dit soort taferelen al.
Ah, alweer een nieuw topic! Even fotootje plaatsen, dan kan ik het allemaal weer bijhouden... En dan doe ik ook mee met de zomerfoto's... Banbay