Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zoefff schreef:heb net betaald maar lees vervolgens dat stalling ter plekke betaald moet worden, heb dit wel al overgemaakt! Stort je het dan terug of betalen jullie in dat geval de manege?
Het zijn dus vaste stallen, geen stands met klapperende zeilen??
traveller schreef:Voor de keuring zijn op dit moment pas 7 paarden ingeschreven. Om de keuring door te kunnen laten zijn meer inschrijvingen nodig. Wellicht valt e.e.a. te combineren als je die dag toch al aanwezig bent voor een van de andere onderdelen.
traveller schreef:Voor de keuring zijn op dit moment pas 7 paarden ingeschreven. Om de keuring door te kunnen laten zijn meer inschrijvingen nodig. Wellicht valt e.e.a. te combineren als je die dag toch al aanwezig bent voor een van de andere onderdelen.
Whis_Serada schreef:traveller schreef:Voor de keuring zijn op dit moment pas 7 paarden ingeschreven. Om de keuring door te kunnen laten zijn meer inschrijvingen nodig. Wellicht valt e.e.a. te combineren als je die dag toch al aanwezig bent voor een van de andere onderdelen.
Mocht het niet door gaan krijg ik daar dan bericht over.
Ik had alleen het keuringsgeld nog niet betaalt, vergeten![]()
Wilde ik dus deze maand gaan doen, maar zal ik daar dan even mee wachten tot ik weet dat het echt door gaat??