2 maar? op onze club heb je altijd een groepje van 3 des te leuker, want als nummer 1 een fout maakt, en nummer 2 direct daarna ook, dan moet nummero 3 wel 3 parcoursen als een idioot gaan rijden
M_D_H
Geplaatst: 22-09-10 23:51
dan ga ik wel als nummer 3 XD
ow... ik vind overgens dat iedereen in zijn eigen rubriek moet blijven... il wil kristel niet in de 80 cm hebben zij is veels te goed
melanie is immers nog altijd in dat verre amerika ( tsssss heb je d'r een keer nodig ) dan raggen wij tweetjes wel de boel rond, en als er 3 in mogen, dan euhm.. charter ik Kristel er ook nog bij
that's the spirit! nu alleen even voor Lunteren nog een keer oefenen, want had dit weekend wel een verdomd slecht parkours zondag weigering in het parkours, en zwaar verdwaald in de barrage
nou.. dat stomme dubbelsprong ding was wel dondersfijn dat ze die eruit hadden gegooid na de 60 cm
TinkerTom
Geplaatst: 23-09-10 07:52
Nou Michel het is nu al een succes!!
Het is alleen te hopen dat het op de weg niet te besneeuwd is want dan vind ik het behoorlijk gevaarlijk met een trailer/aanhanger op de weg... Heb hubbie al op de hoogte gebracht die wordt inmiddels gek van al die weekenden en wedstrijdagen dat ik de hort op ben
Maar euhm MDH, als je (ooit) wat wil organiseren roep je maar, er zijn mensen zat die daar wel bij willen helpen en als je een geschikte locatie hebt.....