[TI] ICS keuring westdorpe

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cupcake1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-10 07:53

Allez bij deze is Stekene terug een groot vraagteken voor mij...

Beeb loopt al een paar dagen mank. Gisteren toch maar de DA gebeld, conclusie: geforceerde achterknie... |o Dus of mervrouw tegen dan weer zuiver loopt :?

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 17:43

LecyTinker

Re: ICS keuring westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 19:39

waarom werken de foto´s niet op de site?

eye4cobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 12:26

jij hebt dat probleem dus ook !!..ik krijg ze dus ook niet open..evenals die van wijchen..
de rest van de foto albums >;) dus gewoon wel.
weet iemand hier een oplossing voor..
ik ben nl.niet zo'n computer expert :o

cupcake1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 13:47

met wat werk je? internetexplorer? probeer anders eens mozilla firefox... veel kans dat die dan zegt dat je een plugin mist. En eens die geïnstalleerd is zal het dan waarschijnlijk ook weer werken in internetexplorer... is maar een tip uit ondervinding

eye4cobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 23:58

hoi .
beter een laat antwoord dan nooit he.
zal het morgen eens een poging geven.:Z
geloof wel dat meerdere mensen kampen met het zelfde probleem.
bedankt _/-\o_
ben je vandaag wel naar de keuring te Stekene geweest ?

cupcake1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-10 08:06

jep, beeb is superbraaf geweest (10 op 10 voor gedrag van de jury)... tot zo ver zelfs dat we beeb eerst moesten laten zodat mans ook braaf op de trailer wou stappen... allemaal geen enkel probleem! - behalve dan stilstaan, dat kennen ze alle 2 precies niet goed

eye4cobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 22:53

ik kan nu de foto's openen eindelijk..ben erug benieuwd naar de foto's van stekene.
heb wel al foto's *-:) gekregen maar wil de andere toch ook wel zien.
welk nr had jou beeb hoe heet hij ??
jeetje ..een 10 voor gedrag +:)+
en hoe is hij uit de stijd gekomen.qua primering ??
stilstaan is ook wel erg saai voor een beeb :D

we wilden eigenlijk zelf ook met onze bubbles gaan naar een keuring ,dat doen we eigenlijk altijd wel met onze veulens
maar zullen deze keer echt moeten overslaan jammer genoeg.
Ook hebben de knop doorgehakt en voor hem gaan we op zoek naar een goed nieuw thuis..
en da's zeker niet mijn favoriete bezigheid zeg maar,maar kunnen niet alles houden.

cupcake1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 08:06

beeb is Finna van 't Berckenhof en mammie is Prima Vera de l'Amore.

beeb stond natuurlijk 2 keer perfect stil rond te kijken op de prijsuitreiking (ze weet haar moment wel te kiezen hé), voor de rest gewoon de hele dag staan prutsen en onkruid eten.

Had voor mammie toch net iets meer puntjes verwacht moet ik bekennen... vind ze persoonlijk niet zo mis qua bouw, maar natuurlijk is ze niet echt super zwaar dusja... 134 en 3e premie dus.

2 weken geleden was de DA voor beeb geweest omdat ze een knietje geforceerd had en die zei dan dat ze trekken van een warmbloed had, dus ja ik niet blij natuurlijk met gans die afstammingsmiserie... Dus voor beeb had ik eigenlijk geen enkel idee wat het zou worden. resultaat 136 ptn, 2e veulenpremie

voor beiden eigenlijk dezelfde mindere puntjes, nl iets fijner qua bouw en relatief weinig sokjes... maar ja, beeb heeft superveel geleerd en das toch het belangrijkste hé

Wat dat wegdoen betreft, dat ken ik. Ik ben op zoek gegaan naar 1 rijtinker, ben thuis gekomen met een drachtige merrie 8-) en heb er nu dus 2. En de kleine gaat voor geen geld van de wereld weg... (mijn ma is er al even gek op als al de rest van de stalbezoekers <3 )

foto's ben ik aan het opkuisen, een vriendin heeft mijn 2 kaartjes bijna vol geschoten - komt neer op zo'n 600 foto's en ook niet allemaal van mijn broebels. Ik kijk wat ik kan doen, maar heb deze week wel niet zo veel tijd, zal voor t weekend zijn.

eye4cobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 10:38

proficiat met je aankoop..irishcobjes houden is een virus hoor.
het worden er alleen maar meer.
veel plezier met je rij dame..en 2 de beeb volgend jaar. <3
dan heb je er 4 !!!!

cupcake1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 11:04

ben nog altijd op zoek naar een suikertante/nonkel met een gigaerfenis om mij na te laten... 8-) nog altijd nix, anders ging ik meteen op jacht naar een hoeve en start een hobbyfokkerij ;(