Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pellie schreef:ik ben zeker de enige die vind dat je dat soort meuk niet op je dier hoort te spuitensucces met ontkleuren, tea tree shampoo misschien?
Charaz schreef:Pellie schreef:ik ben zeker de enige die vind dat je dat soort meuk niet op je dier hoort te spuitensucces met ontkleuren, tea tree shampoo misschien?
Moet zeggen dat ik om dit topic toch wel heel hard moest lachen, maar toen ik jaren terug opleiding paardenhouderij deed moesten wij ook een paard in allerlei kleuren spuiten om aan te geven welk lichaamsdeel waar zat...
Ik heb aan die onzin toen ook NIET mee gedaan, maar zo'n oranje tinker voor een keertje vind ik toch wel komisch.
Sorry TS, succes met schoonboenen!
M_D_H schreef:Charaz schreef:
Moet zeggen dat ik om dit topic toch wel heel hard moest lachen, maar toen ik jaren terug opleiding paardenhouderij deed moesten wij ook een paard in allerlei kleuren spuiten om aan te geven welk lichaamsdeel waar zat...
Ik heb aan die onzin toen ook NIET mee gedaan, maar zo'n oranje tinker voor een keertje vind ik toch wel komisch.
Sorry TS, succes met schoonboenen!
spuiten? wij moesten met stoepkrijt alles aangeven
veel effectiever en makkelijker schoon te maken
Tinkermuts schreef:ghehehe heel herkenbaar
ik heb een behoorlijke witte tinkerhengst en had hem voor een show een oranje boa omgedaan, meneer ging zweten en boa gaf af, dus hele borst oranje.
heb het een enkele x gewassen en toen er maar af laten slijten, duurde paar maanden hihi, moest alleen wel steeds uitleggen tegen mensen die voor een dekking kwamen waarom de hengst oranje was
Bzoem schreef:Hmm hiervoor moet je geen poetsblok gebruiken.. en ook niet als je paard elke dag onder de modder de wei uitkomtMijn ervaring is dat je met een poetsblok gewoonweg de haren eruit haalt. Straks is ie kaal...
Succes! Meer tips dan hier gegeven zijn ken ik niet.. denk dat het slijten wordt
Of werkte de houtskool al?