puur schreef:wie gaan er morgen verder allemaal behalve Cp112 met noedel ?
ITS Twister

Celtic van mamauba
Zoë van Dribbelkont
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HannekeS schreef:stalnijmegen schreef:het is maar eng stil... niemand foto's gemaakt?? of uitslagen??
Laurenzo van de Bonte Laarhoeve is Main Elite Stallion en The Welsh Tornado is Supplementary Elite Stallion gekeurd.
Dus beide hengsten zijn toegelaten tot het Elite fokprogramma.
KootMiraDrum schreef:GGK dekhengsten mogen bij meerdere stamboeken ingeschreven staan.
desillies schreef:Krijg net een email van ICS NL dat Scott nu bij hen uitgeschreven word omdat ik met hem naar deze keuring ben geweest, ik dacht toch echt dat hengsten bij meedere stamboeken ingeschreven mochten staan?
Ik ga foto's uploaden....
desillies schreef:Krijg net een email van ICS NL dat Scott nu bij hen uitgeschreven word omdat ik met hem naar deze keuring ben geweest, ik dacht toch echt dat hengsten bij meedere stamboeken ingeschreven mochten staan?
Ariebren schreef:desillies schreef:Krijg net een email van ICS NL dat Scott nu bij hen uitgeschreven word omdat ik met hem naar deze keuring ben geweest, ik dacht toch echt dat hengsten bij meedere stamboeken ingeschreven mochten staan?
Heb het nagevraagd.
Dekhengsten mogen bij verschillende stamboeken geaccepteerd worden.
De hengst blijft dan wel bij het stamboek van origine. mist geprimeerd of goedgekeurd.
In opdracht van het PVE moeten nog niet geprimeerde paarden direkt verwijdert worden wanneer ze bij een ander stamboek ter keuring aangeboden worden en daar worden geaccepteerd.
cp112 schreef:Wat een gedoe met Scott en de stamboeken zo zeg. Maar krijg ik nu dan niet hetzelfde met Noedel...Want wij gingen ook puur voor de ervaring heen, niet om bij het stamboek over te schrijven....
cobfan schreef:Hallo Henk,
Wij begrijpen er ook niets meer van want er waren ook 2 keurmeesters van ICS Belgie aanwezig die ook meekeurden.