ook ik vond het andere topic te snel gaan lijkt me leuk om me hier bij aan te sluiten.
Ik zal me even voorstellen,
Ben hanneke 25 jaar getrouwd en sinds een jaar trotse eigenaar van storm een tinkermerrie van 3.5 (geb 06-06-06)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hdv schreef:tnx ben er zelf ook weg van hihi,
vind lang niet alle paarden met maanogen mooi maar bij storm past het gewoon,
gave foto's gezien van zwemmen met je paard. lijkt me heerlijk, eerst maar eens goed onder het zadel en dan zien we wel verder
FitzChivalry schreef:Wat gaan jullie hard..
heb ik weer wat te lezen..
@ pridje.. de mijne valt ook flink op de voorhand.. we zijn nu ook bezig met goed activeren, achterbeen eronder krijgen en rechtrichten..
Ik rijd pablo bitloos (met glucksrad) en ik merk dat het allemaal net iets lastiger gaat dan met bit..
heerlijk die zwemfoto.. ik hoop dat dit jaar ook een keertje te gaan doen..
pridje schreef:ik denk dat het een ander was ik zou heel graag een keer naar zo'n tinkerrit gaan maar ik heb geen trailer en niemand die mij kan brengen jammer genoeg!
Berdien schreef:Wauw, alweer allemaal nieuwe gezichten! Echt heel erg leuk om te lezen allemaal![]()
Zag een Thunderdochter, halfzusje van Flynnie. Mooie dame hoor!
Ingrid is hier ook geland, gezellig! Wanneer kwam je Say ook maar weer brengen? Staat zo leuk, een zwartebonte, bruinbonte en een vosbonte in de wei![]()
![]()
Ik train(de) Jessie ook bitloos, afgewisseld met een trensje. Heb al heel wat optomingen geprobeerd, maar blijven hangen bij de bosal voor in de bak en de hackamore voor buiten. Werkt prima![]()
Heb nou geen les meer, maar hiervoor jarenlang westernles gehad. Niks niet met lange teugel rond galopperen, maar rechtrichten, rechtrichten en nog meer rechtrichten, tot we er scheef van zagenMaar het hielp wel
![]()
Als de winter weer vertrokken is wil ik mijn stalgeigenaar vragen of ik een stukje land mag gebruiken als bak, dan hoop ik weer te kunnen gaan lessen. Mis het toch wel, iemand die in het midden staat te schreeuwen
Muds schreef:Ik kom hier ook even een stipje zetten
Hoi, ik ben Muds, Steffie in het echte levenen ik heb samen met m'n zusjes 6 Tinkers. Hoezo opscheppen
![]()
Muddy (Muddygate Masie Grey voluit) van 11, is een schimmelkleurige dame en moeder van May Belline en Burberry Britt.
Babet van 10, een heerlijke zwartbonte kroeldoos en moeder van Floor.
Coral van 9, een bruinbonte merrie van boven de 1.63m met een heel klein hartje.
May Belline dus, van bijna 2 jaar.
En dan nog de 2 puppies Britt en Floor. Britt staat in de opfok, dezelfde als waar Zoë staat en Storm heeft gestaanen Floortje staat hier aan huis de boel te terroriseren.