Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en dat merk ik vnvnd als ik voor t eerst hier ga rijden.....

angeltjelieb schreef:ja ik heb d r gebeld.
zij vertelde dat ze hem voor aardig wat m,inder dan ikl nu betaal verkocht heeft aan iemand ,
die persoon had er uiteindelijk gene klik mee , en maakte het verhaal naar haar idee erger dan het was.
zij vind hem wel heel braaf , en ze kon er alleen mee opweg.
ze wilde hem toendertijd terugkopen voordat hij naar jansen en van hout ging. maar de tussen eigenaar wilde hem niet terug verkopen aan haar omdat ze onderling woorden hebben gehad omtrend vanalles....
ik ben nu benieuwd hoe ie uiteindelijk isen dat merk ik vnvnd als ik voor t eerst hier ga rijden.....
ik g hem eerst even longeren heb ik me bedacht , en daarna stap ik er vol goede moed op
leintje24 schreef:ik wil even op het bericht hieronder reageren, ik heb carl david verkocht aan een handelaar om verschillende redenen, ik heb voorafgaand hem een tijdje op Marktplaats gezet en daar voorafgaand heb ik de vorige eigenaresse ingelicht als zij hem had willen kopen had ik hem niet eens op marktplaats gezet omdat ik weet hoe belangrijk hij voor haar is , dus ze wist van de koop af, ik heb haar verder nooit gesproken of reactie op dat mailtje gekregen dus dit onderstaande berichtje slaat echt nergens op, tuurlijk baalt ze dat hij daar is beland maar ja ik had hier zo mijn redenen voor
ik heb ook nooit gezegd dat hij niet braaf is maar ik kon er gewoon niks meer mee en was gewoon geen klik, mensen die mij kennen op dit forum weten ook dat ik er alles aan gedaan heb om het wel te laten werken
ik baal dus dat er in het onderstaande berichtje over 'woorden; tussen de eigenaren wordt gesproken terwijl er totaal geen contact is geweest.angeltjelieb schreef:ja ik heb d r gebeld.
zij vertelde dat ze hem voor aardig wat m,inder dan ikl nu betaal verkocht heeft aan iemand ,
die persoon had er uiteindelijk gene klik mee , en maakte het verhaal naar haar idee erger dan het was.
zij vind hem wel heel braaf , en ze kon er alleen mee opweg.
ze wilde hem toendertijd terugkopen voordat hij naar jansen en van hout ging. maar de tussen eigenaar wilde hem niet terug verkopen aan haar omdat ze onderling woorden hebben gehad omtrend vanalles....
ik ben nu benieuwd hoe ie uiteindelijk isen dat merk ik vnvnd als ik voor t eerst hier ga rijden.....
ik g hem eerst even longeren heb ik me bedacht , en daarna stap ik er vol goede moed op