Mindim schreef:@ Stoffel, als jij je neus ophaalt voor tinkers, wat moet je dan op het tinkergedeelte?
Ga dan lekker ergens anders arrogant wezen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

na even 5 min te hebben gekroeld heb ik haar het halster omgedaan en haar op laten staan want ze bleef lekker lui liggen

Mindim schreef:Mijn tinker is eerder de randdebiel dan mijn kwpn
die heb je d'r inderdaad ook tussenzitten

(dus stappen zonder zadel geen probleem)M_D_H schreef:is een lease ruiter dan geen id?
iemand die hem wel het dagelijkse beweging geeft wat hij nodig heeft...
die er wel mee overweg kan,
maar die ook helpt met het onderhouden van je paard...
zodat jij dan wat minder zorgen hebt,
en b.v. die tink kunt kopen en daar dan lekker mee aan het werk kunt gaan
Share schreef:Zoals ik hier al neer had gezet hebben wij een paard van hun op proef gehad. beestje had een pittig karakter daar... echt niet te filmen. Constand schrapen met dr voorbenen en als je op wilde stijgen dan sloeg ze met dr voorbenen naar je.
eenmaal bij ons thuis een beetje op der gemak (plus minus duurde dat een week) was ze zo mak als een lam. ik weet dat je tinkertje er al een poosje staat en niet om slecht te praten over ze... maar ze hebben gewoon weg niet de tijd, om elke dag, elk paard, de nodige opvoeding en beweging te geven. Als je twijfel, kan je haar toch altijd op proef nemen en als het niet bevalt breng je dr toch gewoon weer terug?! niet geschoten is altijd mis.
Succes met je overwegingen.
M_D_H schreef:klinkt idd als of er veel niet goed is gegaan tussen jullie...
echter,
ik denk dat ieder paard wel last heeft van het feit dat als je hem laat staan dat je dan weer back to the basics moet...

Ik denk na je verhalen hier dat zij wel bij jou past... maar dat kan alleen jij goed beoordelen uiteraard.