haha het zijn wel gave hindernissen, dus misschein dat hij ze eng vindt! haha. GEwoon proberen of beide mee doen!
M_D_H
Geplaatst: 18-06-10 19:56
nee dat word teveel en die hindernissen springt hij ook op de club
ach weetje.... als gil springt... kan hij het zat... als hij niet springt... springt hij 5 cm nog niet eens dus dat verschil maakt eigenlijk toch niet uit...
Ik ga alleen dressuren Zoeff, Lis loopt ook met Angelique nog eens L2 he...
Kom op Evy, kun je best! En als ie er mikado van maakt weet je dat je thuis nog een beetje moet oefenen...
Als ik er ben wil ik best wat extra proefjes voorlezen, maar aangezien er geen stallen zijn en ik Lis niet langer op de trailer wil hebben dan nodig blijven we niet heel lang hangen hoor...
S_Bellymore
Geplaatst: 19-06-10 14:34
Moeten we met dressuur tussen bordjes of hekjes rijden? Had vandaag eens de bordjes uit de rijbak gehaald en in de winterwei gezet om te oefenen. Ging best aardig
IneHee
Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-10 18:34
S_Bellymore schreef:
Moeten we met dressuur tussen bordjes of hekjes rijden? Had vandaag eens de bordjes uit de rijbak gehaald en in de winterwei gezet om te oefenen. Ging best aardig
ow dat is weer compleet nieuw voor troy, die is een bak gewend!! Het is allemaal op gras he?! moet ik niet vergeten mijn stiften mee te nemen voor oa springen!
M_D_H
Geplaatst: 20-06-10 20:30
das een hele goeie Mirthe...
Maar ff kijken hoe gil zich houd... heb toch besloten 80 te springen vooral omdat het idd om gras is, en gil op gras met ijzers niet zo fijn loopt (eigenlijk sinds we in duitsland meermalen naar beneden zijn gegleden...)
ik heb besloten om de 60 te doen zeker na vandaag ik had in de 70 niet genoeg vertrouwen en als ik nu 80 op een vreemd terrein moet doen.. dan verpest ik het vooral voor mezelf en voor bram het moet leuk blijven.. dan doe ik het liever nog een pitje lager