Ach, k heb nog 1,5 week.. Kan in 1,5 week toch wel proef maken, op film zetten, muziek erbij zoeken en nog 2x rijden om te kijken of hij past..!? En heb vandaag examen van de orun gehad dus scheelt ook weer een bult tijd in de week..
heb een hele stomme vraag ( en dan kun je zeggen dat die niet bestaan maar ben er van overtuigd dat ik die ene heb gevonden Met springen, wat voor een kleding is verplicht?? Gewoon normale eigen rijkleding of wedstrijd kleding (witte broek, zwartjasje etc?)
ow nou ik wel! maar goed, dan doe ik gewoon lekker mijn normale rij kleren aan, want zo'n jasje etc ziet niet zo lekker!!! Bodyprotector en cap gaan zoiezo op/aan
Dank je zoefff, kan dan vast niet missen!! Mocht er zomaar een rare vrouw op jullie afstappen en een hand geven en zich voorstellen dan ben ik dat Ik ben toch wel nieuwsschierig wie er bij sommige tinkies horen hoor!!
We beginnen om 9u45 met de eerste start in de dressuur. Dit duurt tot ongeveer 12u15, daarna is de prijsuitreiking en zal er een showtje zijn tot 13:00, aanvang van de ALV. Na de ALV, om 15:00 uur beginnen we met de kur op muziek, hierna wordt zo snel mogelijk het springparcours opgebouwd en begint het springen rond 16:00 uur. De bedoeling is dat we rond 16:30/17:00 helemaal klaar zijn.
ah toppie, dat van startlijsten heb ik gezien maar daar staat niet het hele programma op toch (niet toen ik laatst keek volgens mij)? Naja hier staat het nu ook, dank je wen!