Sneeuwfoto´s blijven geweldig! Jammer dat het alweer wat wegsmelt. Nog gauw een paar mooie foto´s maken iedereen!
midgie
Geplaatst: 24-12-09 09:36
Ja heel leuk al die tinkies in de sneeuw. Hier Sally met haar grote kleine vriend En Mr Dazzle is niet zo van het knuffe , die kwam even langs te camera gespurt, gelijk een goed plaatje van zijn steeds witter wordende ondeugende koppie.
Tinkermuts
Geplaatst: 24-12-09 09:56
ow wat heerlijk die sneeuwfotoos, ik ben ook net een papparazi de laatste dagen
chuck is gewoon helemaal speels van dat witte spul
@ Tinkermuts: Wat een superfoto´s met die blauwe lucht!
starjo
Geplaatst: 24-12-09 20:14
Sneeuwwitte Chuck in de sneeuw, prachtige foto Wat een waanzinnig leuke kerstkaarten komen er voorbij, creatief hoor.
Hier nog ff Bing na zijn sliding Kunnen jullie zien dat hij er niets aan over heeft gehouden Vond het eigenlijk wel jammer dat ik gisteren niet stond te filmen op dat sliding moment ,was wel een maf gezicht.
FF afgekeken van andere mensen hier, vond het wel een goed idee zo'n sleetje. Afgelopen zondag heeft hij voor het eerst de slee getrokken, was echt vet gaaf. , Hij had ongeveer nog maar 5 keer in het tuig gelopen, en deed het super braaf
laatste foto die ik tot nu toe van zoë heb iedereen prettigge kersdagen toegewenst!!!!!!
Tinkermuts
Geplaatst: 25-12-09 09:49
hihi hier gister een sleetje achter de bijna 3 jarige geknoopt, ze deed het geweldig, was voor het eerst dat ze iets moest doen voor dr eten in dr leventje, helaas geen fotoos.
beter laat dan nooit
IEDEREEN HELE FIJNE KERSTDAGEN, EEN KNALLENDE JAARWISSELING EN EEN GELUKKIG EN GEZOND 2010