frenia schreef:bij taffy en selwyn is er bij mijn weten op 20 markers vergeleken, zij komen in 18 vd 20 markers overeen
Zijn die markers dan vergelijkbaar met de 17 hier afgebeeld? Maar dan 3 extra? Of werkt het ook totaal anders?
Ik snap het toch nog niet denk ik haha

omdat het profiel van the midget dat ik ingestuurd heb ter vergelijking slechts 17 markers bevatte en toch vergeleken kon worden
Het is alleen bekend dat vaders vader Purdy Horse heet, dat die weer een zoon is van Eddie's Old Horse en dat z'n mams een dochter is van The Old Horse of Wales. Er ligt ook geen DNA vast van 'vermoedelijke' ouders. (Waardoor ik me afvraag hoe ze de conclusies hebben kunnen trekken dat de oudere hengsten met 100% zekerheid grootvader/overgrootvader kunnen zijn en niet op een andere manier verwant zijn.)
(The Boss aka The Business aka The Chocolate Palomino Stallion of The Producer aka The Buck Horse en ga zo maar door). Verder kloppen bepaalde gegevens ook gewoon niet: bij de online stambomen van vannercentral.com bijvoorbeeld heeft de merrie Candy de ene keer The Old Paddy Horse als vader en de andere keer 2 Bob Blue... Zo wordt het ook niet veel duidelijker. 
(Coral is vosbont, Djenges (als paps van Cloë en May) is bruin, voorouders die wel bekend zijn maar er niet op staan en zo kan ik nog wel even doorgaan...) Maar goed, dat is misschien wat off-topic.