Heel veel sterkte met dit grote verlies. Ik heb Dyco zijn verhaal van het begin af aan gevolgd, en zit hier nu gewoon met kippevel dit te lezen.
Heel veel sterkte gewenst bij de verwerking van dit grote verlies.
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 05-11-09 19:20
Heel veel sterkte
Trea
Geplaatst: 05-11-09 19:22
Meis onwijs veel sterkte,
Jij hebt Dyco de mooiste tijd van zijn leven gegeven
snowdon
Geplaatst: 05-11-09 19:32
Jemig Kalinka... Ik weet niet zo goed wat te zeggen, je mooie lieve stoere kerel.... Deaclan's maatje.... zomaar uit het niets, pats boem... weg?
Ik wens jullie heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Bewaar zijn prachtige lokken goed, jou kennende zal je er wel iets prachtigs van maken. Dat verdient Dyco ook echt, de herinnering aan hem is geweldig voor velen nav jouw verhalen, voor jouzelf al helemaal wonderbaarlijk.
Onvoorstelbaar dat jullie avontuur nu voorbij is..... hij was al zover op weg dankzij jou!
dorientjuh
Geplaatst: 05-11-09 19:45
Och... nee, arme Dyco. Arme jij! Zo'n mooi paardje, zoveel liefde.. En nu zo plotseling weg.. Zelfs mijn hart breekt. Ik wil je heel veel sterkte toe wensen.
Rianavaplu
Geplaatst: 05-11-09 19:49
Kalinka
Zoek op sombere dagen niet naar stukjes blauw in de lucht, maar kijk naar de schoonheid van de wolken!
Dyco was heel speciaal, en een prachtig paardje!
Heel veel sterkte!!!
S_uus
Jeetje wat onwijs sneu, ik heb je site gelezen over hoe en wat. Ongelovelijk goed werk heb je verricht meid , hij is je vanuit de eeuwige groene weilanden eeuwig dankbaar!!
jeetje meis ik schrik hier echt van, tranen in mijn ogen voor jou prachtige dyco! Je hebt hem geweldige jaren gegeven, heel erg veel sterkte, hier staat een kaarsje voor jullie aan!
roosa
Geplaatst: 05-11-09 20:41
OO meis wat een verschrikking. Jou mooie knappe lieve manneke. Ik kan geen woorden vinden,zit hier met ongeloof. Jou mooie oogappel,van een zielig hoopje ellende en met zoveel liefde en zorg uitbloeien tot een prachtpaard. Heb ze allemaal gevolg,jou foto,s van hoe hij aan zijn weg naar opknappen bezig was. Genoot ervan,hoe hij begon te stralen onder jou handen. Tis zooo oneerlijk. Maar wat heeft hij het fijn bij jou gehad,zo kon het dus ook zal hij gedacht hebben. Een pracht leven die veel te kort was. Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen met het verlies van jou manneke.
Dikke knuffel Esther
flettie
Geplaatst: 05-11-09 20:55
Lieve Kalinka,
wat een vreselijk nieuws om te lezen!
Ik wens je heel veel sterkte toe met het verwerken van dit enorme verlies. En dat Sweety, Déclan en de kleine uk Dinky Toy je op den duur weer aan het lachen kunnen krijgen
Kippevel! En tranen in mijn ogen, het lijkt me zo onwerkelijk voor je... heel heel veel sterkte, aan zijn baasje heeft het niet gelegen... Dag mooie man, dat je daarboven maar mag stralen
Britt
Geplaatst: 05-11-09 21:42
Heel veel sterkte, wat moet dit afschuwelijk voor jullie zijn. Wat een prachtig, prachtig paard. Wat vreselijk dat het zo vroeg is geeindigd.
wat een vreselijk verdriet,ik kan me je topic nog herinneren,toen je hem net had gekregen,en heb vanmiddag foto's gekeken op zijn site,wat een prachtige vent was het geworden...
maar hij was wel zo geworden dankzij jou,hij heeft genoten en gestraald....tot het eind,wat veel te vroeg is gekomen...
heel veel sterkte met het verlies van deze knappe en bezondere vent...
lieve kalinka; je knappe lieve bruine kanjer....ineens weg, zit hier met betraande wangen en wens je heel veel sterkte toe met dit verlies. Maar weet dat hij door jou en paar mooie jaren heeft gehad....hij kon het niet beter treffen. dikke knuffel
Wat zonde om zo,n kanjer van een tinker te moet verliezen. Hij heeft nog een heel mooi leven bij je gehad. Het had alleen nog jaren mogen duren.Heel veel sterkte de komende tijd.
wat vreselijk voor je! ik heb net ademloos je profiel/website gelezen(en in ene wist ik wie je was!) Wat een verdriet zal dit zijn voor je....als je z'on paard redt heb je daar een speciale band mee. Heel veel sterkte!
Marloes_R
Geplaatst: 05-11-09 23:01
Quinzy, van vreselijk dat Dyco er niet meer is... Ik vond het zo'n pracht van een tinker, en altijd zag ik fantastische foto's van jou en je paardjes. Heel veel sterkte met dit enorme verlies