Euh... nu nog kijken of de eigenaar ook meewerkt.. Baxter komt zowiezo niet met ons mee hoor, die staat al een tijdje niet meer in Ees..
Muds
Geplaatst: 30-09-09 20:41
Nah, Thunder hoeft toch alleen nog maar het veterinaire deel af te ronden? Die was dacht ik ooit al eens door de eerste selectie Rob Roy, Benson en Rocky... daar kan ik wel vrede mee hebben Dat leger grooms moet lukken. Genoeg gekke bokkers denk ik die vrijwilliger willen zijn Die veewagen, dat wordt een probleem
IndianaJones
Geplaatst: 01-10-09 19:37
ow...ik zet stipje in m'n agenda...gezellie!!! Ik kom ook!
Ehhh dames, moeten we met veewagentje komen en op weg naar Lunteren via Henk in Ees rijden om daar 'n heer een lift te geven? whahahahaha
Ik heb ook nog wel een trailer ter beschikking. Neem ik Rob Roy wel mee .Ik wil eigenlijk spike is ook leuk voor mijn merrie Kür op muziek leuk!!!. Wordt het een wals of gaan je voor modernere muziek.
Schimpje
Geplaatst: 07-10-09 15:32
Haha, gelijk lef Rita, nu je Benson koekjes hebt gegeven..?! Had nog een kur van Schimpie liggen op L niveau, gister even de proef gereden met Benson en dat moet wel lukken, vandeweek nog ff passen of de muziek klopt.. Is hele leuke muziek van Richard Clayderman, allemaal Abba nummers..
WenK: weet ik.. verassing..
riona
Geplaatst: 07-10-09 16:18
Ik zeg dat ik wel rij niet dat ik er mee ga lopen En hij is toch de kleinste (daarom ) O abba leuk kunnen we mee zingen verrassing o leuk
Schimpje
Geplaatst: 07-10-09 16:46
Ziet het al helemaal voor zich..
*Britta rijdt in opperste concentratie haar kur* *Nummer van Abba begint..* *Rita blert door de zaal "Money, money, monieeeeeeeeeeee"*
Ik sta samen met de mensen van www.touwhalsters.nl (lovelance op bokt) en met Ilse (ilsiie op bokt) in een kraampje met touwhalsters e.d. ! Maar natuurlijk ga ik ook gewoon rondlopen enzo hoor, ik heb er zin in!