mnkortleve schreef:Keuze 1 heethoofd druktemaker.
Keuze 2 dat eerste word je zelf als je het gaspendaal kan vinden bij de 2e.
![]()
![]()
En ik dacht dat tinkers zulke lieverdjes waren???
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

@ Renate, leuk dat je erbij bent
Hoe spreek je Strae uit, en wat is de betekenis erachter? (Moet wel aan striae denken...
)
Afgelopen week giga lopen balen natuurlijk
maar nou is de zomer weer terug
Vanmorgen druk aan de shopperij voor m'n huis geweest, nog gekeken voor een eettafel maar niks naar m'n smaak gevonden, dus blijf het bij een tafel van zolder houden
Verder ff bij de kapper langsgegaan. Vanmiddag ook weer lekker thuisgeklooid, en toen daarna met een graszaadmonster naar m'n werk om het vochtgehalte te bepalen voor m'n vader, toen gelijk ook maar ff naar de Blokker, en daar supermooi bestek en servies gescoord
Ook nog ff bij de camping langs geweest, even de huidige afrastering bekeken voor wat ik nog moet regelen voor volgend weekend als we de paarden naar daar overhalen voor een strandweekend.
En verder is ie echt idolaat van Tante Aman, waar Manda loopt, daar loopt Nico bij
En zo trots meehuppelen en sjezen... Aman ging in galop vlak onder de laagstamfruitbomen, dus
ik lag zo ongeveer plat op dr rug om alle takken te ontwijken
Zammie schreef:En ik dacht dat tinkers zulke lieverdjes waren???

het is mijn prettig gestoorde chickie

Maya schreef:Zammie schreef:En ik dacht dat tinkers zulke lieverdjes waren???
Ik ken meer Tinkers waar iets mee is, en die niet braaf en rustig zijn, dan Tinkers die het wel zijn... Dus nee
Die van mij is bijv. niet helemaal verkeersmak, en ik durf er erg slecht anderen op te laten, flipt gigantisch bij teveel druk of stress of wat anders.
zal wel aan mijn pc liggen..
Maya schreef:Zammie schreef:Ik zie wel een beeld van je voor me met je paarden, maar of het juist is? Geen idee, zal in de loop van de tijd de mensen en paardjes wel vaak genoeg zien hiero denk ik..
Wat voor beeld dan?

hij was helemaal bekaf 
hahahaha