Heb je al kruiwagens en mestschep klaar staan haha Trailer met kont naar gras.... euhm waar? Naja, zal vanzelf wel wijzen neem ik aan?
Rond half 11 denk ik, dat wij er zijn om te wassen Even aankijken hoe snel hij laatd... *klopt af* tot nog toe geen problemen mee gehad.
snowdon
Geplaatst: 19-08-09 21:09
snowdon schreef:
Rond half 11 denk ik, dat wij er zijn om te wassen Even aankijken hoe snel hij laadt... *klopt af* tot nog toe geen problemen mee gehad.
Stomme typo Washulp heeft afgezegd, shippies...... Mja. Tijd is gewoon goed toch?
Tinkermuts
Geplaatst: 20-08-09 05:40
mogguh, bijna zover he, hoop dat het weer beetje meezit.
Van Josh geen foto hoe ze nu is, ze is nml verkocht na de keuring vorig jaar, maar inmiddels weer terug gekocht kreeg ik gister een berichtje van, ze schijnt het afgelopen jaar niet zo best gehad te hebben maar is nu weer aan het opknappen, ben zelf ook benieuwd hoe ze eruitziet.
Jongens voor morgen de keuring vind plaats bij een transport bedrijf dat heet Henk Vlot Transport
En als je aan komt bij de rontonde waar je kan kiezen haaften of rumpt NIET Haaften inrijden maar Richting Rumpt gaan en dan is het het derde huis. Jullie kunnen door het middelste hek en dan als je het terrein op bent links het wagenpark oprijden en dan zie je de trailer van mij wel staan
nou mich en ik gaan merrie en zoon halen en hier bij mijn ouders wassen. athans mich en mijn zus, ik kan verlopig alleen maar toekijken, maar ga mijn best doen
schoon!!!!!!!! in het donker nogmaals de staart bgedaan rain werd erg vervelend van dat wachten klap op de vuurpijl, gipsy wilde niet lade, sta je dan, ik die geen hooi sprietje vast kan houden en mich maar duwen hihi
pap en mam kwamen maar helpen, whaa die ouwtjes ahhh wel lief van ze
Tinkermuts
Geplaatst: 22-08-09 06:43
mensen, heel veel succes en plezier, ik ben er helaas niet, ga een dag eerder met vakantie.
snowdon
Geplaatst: 22-08-09 07:51
Nog een dag, lekker hoor! Veel plezier dan ook!
Nou nu gaat het stressen voor ons pas beginnen
mnkortleve
Geplaatst: 22-08-09 07:54
Stress nog niets van gemerkt hoor
snowdon
Geplaatst: 22-08-09 07:56
Lekker geslapen???
mnkortleve
Geplaatst: 22-08-09 07:58
Nadat ik in slaap viel en voor dat ik een half uur op de wc heb gezeten wel. En jij?