Trouwerij begint dus al echt beetje vorm te krijgen Gaaf hoor in BB daar passen al die bokkers wel Thanks allemaal Was trouwens mijn 1ste keer terwijl ik sinds 2003 op bokt zit
De entree daar is niet zo heel hoog, dus vind jullie idee eigenlijk best wel leuk haha En nu is het afwachten of een klein detail wat ik heeeeeeeeeeeel erg graag wil door mag gaan (is wachten op goedkeuring dierenarts )
snowdon schreef:We gaan dus hoogstwaarschijnlijk trouwen IN Safaripark de Beekse Bergen!WHAAAAA dat is echt TE gaaf! De ultieme trouwlocatie!! Echt hoe gaaf!
snowdon schreef:De entree daar is niet zo heel hoog, dus vind jullie idee eigenlijk best wel leuk haha En nu is het afwachten of een klein detail wat ik heeeeeeeeeeeel erg graag wil door mag gaan (is wachten op goedkeuring dierenarts )met de paarden naar binnen??
snowdon schreef:De entree daar is niet zo heel hoog, dus vind jullie idee eigenlijk best wel leuk haha En nu is het afwachten of een klein detail wat ik heeeeeeeeeeeel erg graag wil door mag gaan (is wachten op goedkeuring dierenarts )Groepskorting..
snowdon schreef:De entree daar is niet zo heel hoog, dus vind jullie idee eigenlijk best wel leuk haha En nu is het afwachten of een klein detail wat ik heeeeeeeeeeeel erg graag wil door mag gaan (is wachten op goedkeuring dierenarts )Snow....
mooie opening grid leuke trouwlocatie arjan en leon kan je mooie fotoshoot doen en nu nog een jaar wachten en zenuwachtig worden
Snowville schreef:hdv schreef:tussen de leeuwen mooie locatie zegHet wordt trouwen onder toezicht van Olifanten super gaaf zeg!!! echt bijzonder