Janet moet je even vragen hoe dat zit of hij mee mag doen of niet.
Winali leuk joh als je mee doet
dobbel
Geplaatst: 15-01-09 23:53
Nou Janet er zullen vast meer 100 procent niet tinkers zijn, vermoed ik,
viane zal niet deelnemen, aangezien ze begin september is uitgerekent, Biggels wel alleen wie de ruiter zal zijn is afhankelijk van een paar factoren, het zal ik of Iris zijn. of wellicht allebij de helft ofzo
Afhankelijk van: Buitenrijgedrag paard Trailer Rijbewijs ..... ga ik weer mee, maar kan nog even duren voor ik het zeker weet
snowdon
Geplaatst: 18-01-09 00:04
_janet_ schreef:
Ik zou graag mee willen, maar eigenlijk telt Ziggy niet als 100% tinker...
Je bent vast wel welkom hoor!
Sharmila
Geplaatst: 18-01-09 17:47
Zijn er misschien mensen die mij en Sjim mee kunnen pikken in Hellevoetsluis? Ik heb eventueel een 2 paards trailer beschikbaar maar helaas geen auto die kan trekken.
Tja, het kan niet bij iedereen naast de deur liggen.
sanapril
Geplaatst: 18-01-09 19:22
Mag een halve tinker ook meedoen??? Heb namelijk een tinker x fries... Maar het lijkt me wel ontzettend leuk om mee te doen... Bij ons op stal staan een stuk of wat tinkers dus ik zal het even melden!!! Er komen vast wel wat van deze kant....
Rianavaplu
Geplaatst: 19-01-09 23:55
migo schreef:
ik ga er over nadenken om mee te gaan, lijk me wel leuk om iedereen in het eggie te zien!! Kan ik achetr jou aanrijden Rian?
Hé Migo'tje!!
Ja natuurlijk, weet alleen nog niet hoe ik het ga doen. Alleen met de trailer, samen met vrachtwagentje, of misschien al dagje eerder weggaan? Duurt nog even voor het zover is, dus kunnen er nog eens goed over nadenken.
Gr!!!
piene
Geplaatst: 20-01-09 20:13
Zijn er mensen die met ons een vrachtwagen willen delen? (midden van het land, wij staan met de tinkers in weesp)
als we een vrachtwagen kunnen delen, (die ik weet, is een paardentaxi daar kunnen er 4 of 5 in (is van my big friends stables) komen we zeker ) als we met iemand z'n vrachtwagen mee zouden kunnen zou dat ook geweldig zijn! uiteraard betalen we dan mee (of ervoor) Ik zou het super gaaf vinden om mee te kunnen doen wij hebben zelf twee tinkers.
Ja leuk niels...je kunt zijn dikke nek al zien bij de foto`s hier....ze zijn wel klein maar toch! Ben terug uit het ziekenhuis.....van amigo gevallen....op mijn stuit...hij schrok ergens van en binnen 3 sec lag ik er naast...nam een haakse bocht en mijn lichaam niet....scheur in mijn stuit is het gevolg even niet rijden...ook niet op wedstrijd zondag....balen...maar vrijdag wordt hij wel gereden door Jan pieter koopman( mijn trainer)