[TI] 4-6 tal omgeving Zwolle/Ommen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

cp112

Re: 4-6 tal omgeving Zwolle/Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 18:17

daarom is 1 keer per maand opzich wel redelijk denk ik. Omdat je toch snel best een beetje bij elkaar uit de buurt zit...

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 19:05

Meng me er ook weer even in. Een keer per maand oefenen is te proberen, je merkt snel genoeg of het voldoende is.

Mij lijkt het weinig. De moeilijkheid zit niet in de proef, die kun je thuis oefenen. Maar wel in de onderlinge afstemming qua tempo en het gelijk inzetten van figuren. Daarbij zijn er ook paarden die erg moeten wennen aan het ingesloten worden.
Wij trainde een keer per twee weken en bij een show wat vaker en dat was geen overbodige luxe. Scheelt ook hoe ingewikkeld je de proef maakt.

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:37

Het lijkt me echt een super leuk idee, maar ja, ik heb gewoon een gebrek aan een trailer, een auto en 2 leeftijdjaren. Clown En mijn vader ziet het gewoon niet zitten om me te brengen.
Lijkt me trouwens wel heel weinig 1x in de maand als je iets moois en serieus neer wilt zetten.

In ieder geval heel veel succes en ik hoop dat er iets opgezet kan worden! Dan kom ik een keer kijken bij jullie training! Haha!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 21:59

Ik zou op zich wel mee willen doen. Hangt af van de locatie (zit zelf iets boven Apeldoorn) en wat (voorkeur dressuur).
Van de zomer lig ik er in ieder geval tijdelijk uit vanwege dracht. Vervoer is niet een probleem (maar niet te ver weg), maar elke week vind ik te gortig (periodes vaker is niet erg).

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-08 17:31

Boven Apeldoorn? is dat niet erg ver weg?

hoe of wat is nog steeds niet helemaal duidelijk. Het idee van Nienke_92 van zowel dressuur als western vond ik wel erg leuk Ja

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 18:08

Het lijkt mij gewoon heel leuk om verschillende tinkers in de ring te zien die niet allemaal hetzelfde worden gereden. Natuurlijk is het heel moelijk om te doen zoals het filmpje van Berdien. Maar mensen zien heus wel het verschil tussen een western gereden tinker of een klassiek gereden tinker. Daar heb je heus niet van die moeilijke oefeningen voor nodig...
En zo kunnen er ook mensen mee doen die geen western rijden!

Maar je kunt ook nog altijd een show in elkaar zetten aan de hand van een sprookje ofzo. Kan western en engels gewoon samengevoegd worden. Lijkt me ook leuk om te zien, een heel verhaal.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 19:02

cp112 schreef:
Boven Apeldoorn? is dat niet erg ver weg?

Zwolle zuid is voor mij 20min met de auto, dus dat valt best mee. Ommen is voor mij idd wel te ver. Zwolle niet...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 20:06

Oh in dat geval wil ik wel Billy the Kid met mijn ontspoorde paard spelen Cool
Woest door een bak galopperen kunnen we wel Huilen van het lachen