maar op ELKE foto berust copyright, of dat er nu nog eens duidelijk op vermeld staat of niet, degene die de foto gemaakt heeft heeft ook de (beslissings)rechten over de foto en deze mag dus niet zomaar door eender wie gebruikt worden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aniekepiek schreef:Klopt Annelot! Inverband met dat Tosca ICS is en het niet mijn smaak hengst is, heb het toch nog wel een beetje ''mee'' voor het zeggen met Jan samen! Toch vond hij dat Ryon te ver weg woonde, maar deze komt naar ons mooie brabantlandje! Dus vandaar !! Wat vinden jullie btw van Tosca? Iemand hem al in levende lijve gezien? Ik moet zeggen dat ik het zeker geen verkeerde hengst vond! Maar naar mijn smaak de echte uitstraling miste.
Aniekepiek schreef:Klopt Annelot! Inverband met dat Tosca ICS is en het niet mijn smaak hengst is, heb het toch nog wel een beetje ''mee'' voor het zeggen met Jan samen! Toch vond hij dat Ryon te ver weg woonde, maar deze komt naar ons mooie brabantlandje! Dus vandaar !! Wat vinden jullie btw van Tosca? Iemand hem al in levende lijve gezien? Ik moet zeggen dat ik het zeker geen verkeerde hengst vond! Maar naar mijn smaak de echte uitstraling miste.
Aniekepiek schreef:Wat vondt je van m Dees? En ik teken die petitie ook welwie weet dan geen auto pech
Sita_ schreef:Ik teken ook!Hahaha!
Ik twijfel nog wat ik doe dit jaar, als ik Amy nu zo zie zoals ze nu is dan denk ik van, gelijk weer dekken. Ze is zó gelukkig met zichzelf nu!
Maar, dan heb ik wel weer een laat veulen in 2010.. Misschien sla ik wel over en als haar conditie het toe laat laat ik haar in 2010 weer vroeg dekken..