Guinness schreef:Ik vind het belachelijk dat er zo negatief wordt gesproken over Tinkerstal Mc Cloud. Die mensen doen hartstikke hard hun best om het allemaal goed voor elkaar te hebben. Ook kun je daar, als je om een gegronde reden, je paard nog inruilen voor een ander als je niet tevreden bent.
Sens had geen huidkanker maar last van een wrat. Hij is in de vrachtwagen naar Nederland hoogst waarschijnlijk getrapt door een ander paard, hij kwam met een wond op zijn borst op stal aan. Aangezien wratten besmettelijk zijn heeft hij dit waarschijnlijk hierdoor opgelopen. Dit was keurig weggehaald door de veearts en die meldde ook dat het heel misschien weer terug kan komen na verloop van tijd. Dat stond ook op zijn keuringsrapport. Het is inderdaad teruggekomen en daarom heeft de beste Heidi dit paard letterlijk teruggedumpt. De wrat is weer netjes weggehaald, dit keer is er wat dieper gesneden zodat het wat minder snel terug kan komen en Sens loopt weer geweldig en het is helemaal mooi geheeld. Je ziet er niks meer van op zijn borst.
En dat er wordt gezegd dat Tinkers niet naar de hoefsmid hoeven, niet te hoeven worden ontwormd etc is ook dikke onzin. Als je daar een paard koopt krijg je een complete map met wat hij aan voer moet hebben, wanneer hij voor het laatst bij de hoefsmid was, wanneer hij weer ontwormd moet worden etc. Dus dat is ook onzin wat daar gezegd worden.
Als je er niks over weet en dingen van horen zeggen hebt, filter die informatie dan en zeg alleen dingen die je zeker weet. Dat voorkomt een hoop ergernis en angst om niks.
Ik neem aan dat de mensen die er ervaring mee hebben gehad dit niet maarzo uit hun duim zuigen 
Ik heb er geen ervaring mee, maar moet zeggen dat ik wel geschrokken ben van de berichten hier!