nou mensen ik gaat richting sil kijken of die weer wat beter is (en mischien nog even naar buiten met hem mits die weer goed is ) en die weer eens opnieuw invlechten, sokjes knippen, goedde ros beurd geven etc etc
en Rom ook veel frutselplezier bij Sil idd dat ie maar weer beter is!!
Prada weer met profiel bezig Ik heb nog een heel stuk wat "oud" is ach ze kijken maar op de website voor het meest recente en probeer altijd wel vlug ff recente fototopic ook in mijn profiel te plakken
rom lekker naar sil toe. Veel plezier prada weer met haar profiel bezig. Snap nog steeds niet hoe je dat zo maakt. Maarja ligt aan mij, ben blond.
Net gewerkt, daarna de hond van het werk nog even uitgelaten. Kwam net thuis is de dierenarts hier, voor Sem. Ze hoest sinds gisteren heel raar, net alsof ze iets vast heeft zitten in de keel. Dus ze heeft nu een spuitje cortico's gehad. Het hoesten klinkt als kennelhoest, maar dat is het niet. Ze is verder ook niet ziek, ze eet en drink ook gewoon. Nu maar hopen dat het snel over is.
hier is hij grid alleen.. ik kreeg de C niet weg.. en ik hoop dat de maker het niet erg vind ivm de C (omdat ik weet dat het niet leuk is als je copyrights gejat worden.. ivm de tinkerdag )
Sitá: Volgens mij is jouw puntentelling wel goed. Voor ICS dan. En Snowdon heeft denk ik het punten aantal bij het NST. Black heeft namelijk 144 punten en een 2e premie en die is ingeschreven bij het ICS.