ziggy_janet schreef:Maya ga je lekker met aman op pad?
Ik verveel me al zon beetje de hele dag. Ben al de hele dag bezig met een samenvatting maken voor een toets volgende week. Moet gebeuren...
Ik span Amanda in, omdat Amanda langskomt
Ze gaat eigenlijk bij Sita_ langs voor die fotoshoot ('s middags) en ook om Amy eens te zien hoe ze nu is. Dus dat las ik op Bokt, en ik denk. Siet en ik wonen 7 km ofzo van elkaar, ik kan best aan Amanda vragen of ze zin heeft om eens langs te komen om de paarden hier te ontmoeten. Als ze daar dan nog tijd voor heeft. Wij hebben elkaar op Lunteren met die keuring toen gesproken en gezien enzo. En omdat het toch m'n collega is, en het lijkt me ook nog eens een aardige meid (jaja
) komt ze eens langs. Dus zodoende komt ze morgenochtend langs, maken we mentochtje, want dat is wel zo gezellig. Rijden kan ook, maar is toch weer heel anders (minder ontspannen met Dewi
) Grappig feitje, beide Amanda's zijn op dezelfde dag jarig

Sterkte met die samenvatting... op zich vind ik die dingen nooit zo heel moeilijk, je moet je er net even toe zetten... Het oefenen en herhalen vind ik pittiger... Zie je het verder wel al zitten?