Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fjordkootje schreef:Indezz schreef:FjordKootje : lekker dat ze effe weg is. Geeft weer even rust in't koppie en gemoederen....
Ik bedoel juist dat ze er is.......
yarka schreef:Waar kun je zien of er nog leuke huisjes met grond te koop zijn in Dld. NikotaGoGo? Heb je nog tips qua sites of zo?
Onder de ton, is dat met redelijk wat grond?
Jellie schreef:
Wat voor dansen doe je? Succes met je bank.
Kan het niet goed uitleggen.... We huppelen af en toe door elkaar, of lopen, moeten soms dingen met beweging op muziek uitbeelden zoals gisteravond monster, spook, robot en meestal leren we een dans in. Heel erg gezellig
Is een beetje tussen ballet (maar dan zonder die schoentjes en jurkje, lekker in je eigen kloffie), jazz en arobics....Geloof ik.... Zoiets.....

yarka schreef:Waar kun je zien of er nog leuke huisjes met grond te koop zijn in Dld. NikotaGoGo? Heb je nog tips qua sites of zo?
Onder de ton, is dat met redelijk wat grond?

sterkte ermee en ja je hebt van die kanonnen die vechten gewoon door ookal lopen ze al behoorlijk mank maffe dingen
voor jullie
. Keeva moet nog steeds (schaam
) dus dan ben ik gewoon je eerste betalende "klant"
.

zo ben ik nietSuperRoos schreef:nou keevagirl, dat is dan 15 euro hahaha, ney hoorzo ben ik niet
't arme ding had er gewoon echt last van... Maar ja, welke merrie laat dan ook nog een hengstentandje doorkomen he...