[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 14:25

Waar kun je zien of er nog leuke huisjes met grond te koop zijn in Dld. NikotaGoGo? Heb je nog tips qua sites of zo?
Onder de ton, is dat met redelijk wat grond?

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 14:26

fjordkootje schreef:
Indezz schreef:
FjordKootje : lekker dat ze effe weg is. Geeft weer even rust in't koppie en gemoederen....

Ik bedoel juist dat ze er is.......

Sorry, zat nog met mijn gedachten over je mail van gisteren. Toen ging ze toch om 16.00 uur naar huis???

Knollehollen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 14:32

Laatst bijgewerkt door Knollehollen op 23-11-05 14:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 14:36

Jellie schreef:

Wat voor dansen doe je? Succes met je bank.

Het is een soort "vrije dans" Kan het niet goed uitleggen.... We huppelen af en toe door elkaar, of lopen, moeten soms dingen met beweging op muziek uitbeelden zoals gisteravond monster, spook, robot en meestal leren we een dans in. Heel erg gezellig Is een beetje tussen ballet (maar dan zonder die schoentjes en jurkje, lekker in je eigen kloffie), jazz en arobics....Geloof ik.... Zoiets.....

Fjordkootje, wat een vervelende situatie.... Houdt je het nog een beetje vol??

Een huis onder een ton.... dat zou zalig zijn.... Maar ik wil graag op Flakkee blijven en hier hebben ze absoluut geen woonhuisjes met grond onder een ton...

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 14:41

Ga meteen even kijken NikitaGoGo, bedankt!

Annick

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 14:55

gaat wel lekker zo al die hoestende paarden.
Yarka succes met hem, volgens mij is dit hen toch??
Afbeelding

Deems gaat al iets beter gelukkig, wel nog steeds 38 temp, is niet echt hoog gister avond was het 37.5

Annick

flettie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 14:57

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 14:59

Och, wat een schatje die Fell.... Ik blijf er toch een zwak voor houden! Mijn allereerste pony was een Fell, ook een plaatje van een paardje...
Zijn foto's staan in mijn profile, blijft toche een speciaal plekkie houden in mijn hart..

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 15:03

Aaaaaaaaaah Annick, ik wist niet dat je foto's van hem gemaakt hebt!
Dat is Hilton idd.
Wat een gave foto!
Heb je er meer gemaakt?

Dank Flettie, ga daar ook eens rondneuzen.

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 15:36

hier nog 2
de rest heb ik je per pb gestuurd
Afbeelding

Afbeelding

Annick

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 15:42

Hij lijkt wel een beetje een tonnetje op die bovenste foto, hihi!
Bedankt Annick!

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 15:49

grid: snow was al lichtjes kreupel, voordat die nieuweling erbij kwam... Maar het kan best eens zijn dat het wel door z'n dominante gedrag komt. Misschien heeft hij een trap van een van de andere 2 ruinen gehad, maar vervolgens doorgevochten/gespeeld.. Hij geeft altijd al weinig pijn aan en is een echte doorzetter wat dat betreft. Ik had die nieuweling er ook liever niet bij gehad om de reden dat het zo wel een mooi klein rustig groepje was... En nog persoonlijke redenen daarnaast

En ik wacht nog even een paar dagen af, eer ik een DA inschakel... Begin december stondhet enten van snow en uk ook op de planning, dus komen moet ie sowieso nog.

yarka, sterkte met Hilton! Mooie foto's van Annick ook

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 15:50

Dank je Snowdon, jij ook met je mannetje.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 15:59

sterkte ermee en ja je hebt van die kanonnen die vechten gewoon door ookal lopen ze al behoorlijk mank maffe dingen

even rust en aankijken kan meestal geen kwaad bij zo'n kreupelheid, maar als t te lang door blijft gaan is DA wel verstandig. Zou idd handig zijn als tegelijk met entingen kan scheelt weer voorijkosten enzo

succes ermee

mijn mams komt net binnen (op bezoek) dus ga aan de koffie

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 17:04

ja verdomme wordt hier schijtziek van

2x alles in getypt en 2x alles weg
ga ff kijken wat ik heb onthouden

jellie, huisje helaas niks, maar wel lekker georienteerd dus
flanna sloom en stijf en jij last van je longen, voor jullie

indezz, geen kosten aan verbonden nog, wil er nog eens 5 euro voor gaan vragen maar durf dat nooit haha

spetter, lekker dan verkeerde schermresolutie

annick, prachtige foto's van hilton
damian nog steeds iets verhoging, hopen dat het tegen de avond niet weer hoger wordt

yarka, veel plezier vanaaf met rijden op cody

mazzelmeid, vaag verband tussen bloemen en een rechtzaak haha

leon, hoefsmid niks gevonden dus bij snow, balen allemaal hoor
gelukkig had uk wel mooie hoefjes

rest ben ik een beetje vergeten

jammer dat chubby en jean niet zo actief zijn hier even...

hier eigenlijk geen verslagje, geen nieuws over het paardje, fysio ging aardig, fig lekker buiten gehad en vanaaf lekker op hem rijden, nu maar ff verder bokken

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 17:30

Tuurlijk mag je er geld voor gaan vragen Roos, eigenlijk ben je gek dat je het zomaar voor iedereen doet !!! Wil je zelfs nog met terugwerkende kracht voor Kyara en Muirne betalen, hoor . Keeva moet nog steeds (schaam ) dus dan ben ik gewoon je eerste betalende "klant" .
Reageer vanavond op de rest, nu eerst eten en kids naar bed ...

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 17:34

Idd, Roos gewoon 5 euro vragen!! Ik zei t je al eerder

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 17:37

Tommie was voor het eerst sedert tijden vanmiddag weer eens zichzelf,lekker maf dus
als een dolle stier snuivend, briesend en gekke bokken makend door de bak stuiven hoort er toch echt wel bij vind ik.
dat heb ik lange tijd moeten missen,volgens mij voelt hij zich een stuk beter dan ie de laatste 3 maanden heeft gedaan.
ik ben trouwens sinds vorige week weer terug gestapt op het voer wat hij altijd al kreeg,de verkrijgbaarheid van de tinkerbrok is een stuk minder dan hetgeen hij nu krijgt.
ik blijf nog wel tinkerbrok voeren maar dat alleen 's morgens i.p.v de basisbrok die ie anders altijd kreeg.
zo doe ik dubbel zolang met een zak en kan ik er op bijvoorbeeld de tinkerkeuring weer een stuk of wat meenemen.
te zien aan Toms gedrag doe ik hem er in ieder geval geen kwaad mee

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 17:48

nou keevagirl, dat is dan 15 euro hahaha, ney hoor zo ben ik niet

desillies, lekker dat tommie weer echt zichzelf was!

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 18:19

SuperRoos schreef:
nou keevagirl, dat is dan 15 euro hahaha, ney hoor zo ben ik niet

Rekeningnummer ?

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 18:39

Hallo!!

Roos, terecht hoor, als je er geld voor vraagt....

Jellie, balen dat dat huisje niets was.

yarka, sterkte met Hilton dan... Hopen dat het gauw beter word...

Net lekker pony's gevoerd, wat is het toch een heerlijk stel zeg!

Ik smeer nu spul op Lisjes tandvlees wat ook voor kleine kids is waarvan de tandjes doorkomen en dat helpt idd best wel, ze eet veel beter door... 't arme ding had er gewoon echt last van... Maar ja, welke merrie laat dan ook nog een hengstentandje doorkomen he...

Nog 1 dagje werken en dan lekker een heeeeeeeeel lang weekend (4 dagen!)...

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 18:46

Goedenavond allemaal!
Jellie jammer dat het huisje niks wordt. Hij zag er idd leuk uit, maar vanaf de foto kon je ook zien dat zowiezo het dak aan vervanging toe was.
Roos geen Figverhalen vandaag dus...
Mooie foto's van Hilton!
Fkootje, oeps foutje, te snel gelezen. Nik s aan een collega waarmee je niet op kunt schieten. Ik heb het zo'n 6 jaar geleden gehad. Ik kon niks goed doen in dat mens haar ogen. Ik heb me dat zo aangetrokken dat ik er zelf bij doordraaide. Toen zat ik overspannen thuis. 1 Ding weet ik zeker... dat overkomt me NOOIT weer! Gelukkig is ze vlot erna ergens anders gaan werken.
Net lekker stampot rauwe andijvie gehad. Buurtjes hadden voor ons gekookt. Lieve buurtjes!

Vanmiddag werden de sloten bij stal uitgebaggerd. Jacolien ging helemaal uit haar dak en zelfs Indy en Sally deden bokpogingen. Hahah altijd een koddig gezicht met hun lompe lijfjes. Spetter stond in het midden van de bak droog om zich heen te kijken. Pfffff doen jullie druk zeg! Normaal doet ie altijd vrolijk mee, maar vandaag speelde hij voor opa.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:18

Op bokt staat een topic over eenhoorns (unicorns) hahaha, hoe vinden jullie mijn eenhoorn?
Afbeelding
copyright bij Annemarie..... hihi

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:40

echt een hele mooie foto zeg

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:42

Wauwww Cindy wat een stoere foto van Spetter ! Echt een uitvergrotertje

Ha ha, opa Spetter. Hier gaat dat net zo, de veulens kunnen zich vreselijk uitsloven soms en Keeva staat dan echt te kijken met zo'n blik van "Doe toch 'ns normaal, stelletje aanstellers"!

WenK, bedoel je Dentinox tegen de tandpijn ? Best slim eigenlijk, als het bij baby's werkt, waarom dan niet bij paarden ?

Weet niet meer wie het over Calendulan zalf (VSM of Weleda) had, maar dat is inderdaad super spul, voor heel veel kwaaltjes. Ik gebruik het hier ook voor iedereen, zowel mens als dier.

Tommie door het dolle heen, zal een mooi gezicht geweest zijn. Geen camera bij de hand, Lien ?

Leon, hopen dat Snowdon snel opknapt. Als het enigszins kan, probeer ik de dierenartsbezoekjes hier ook te combineren, anders loopt het de spuigaten uit soms. Maar als het nodig is, komt ie uiteraard meteen. Was pas trouwens nog best netjes, de dierenarts kwam enten en ik had gevraagd of ze ook even naar Muirne's longen wilde luisteren, omdat ze wat hoestte. Uitgebreid longen en hart beluisterd, maar het stond niet op de rekening. Vond ik ook netjes.

Leuke foto's van Hilton, Yarka ! Hoe oud is hij nu ?

Wonen in Duitsland, ja, is vaak best betaalbaar en je hebt een prachtig boerderijtje vaak, mét grond. Weet alleen niet of ik in Duitsland zou willen wonen ...
Hier vlakbij staat een huis, compleet vervallen. Is gekocht door een uitzendbureau die er Poolse seizoenswerkers ingezet hebben. Die hebben het huis echt compleet "gestript", alles wat ze konden gebruiken hebben ze meegenomen. Maar het is zo'n sfeervol huis, en met een hoooop grond ... stiekum zitten we daar nog wel op te azen (al wonen we al heel mooi), als het ooit te koop komt. Maar zal door de vele grond wel onbetaalbaar zijn, vrees ik.

Annick, fijn dat Damian weer een beetje opknapt. Wanneer komen er weer foto's van dat lekkere ding ?!

Hier gaat alles z'n gangetje. Was nog wel grappig, ik ging de paardjes vanmiddag hooi voeren, nu zat er per ongeluk een pak hooi van vorig jaar tussen. Normaal voeren we dat aan de schaapjes/konijntjes/cavia's, maar dit keer lag er dus eentje tussen de pakken voor de paarden. En wat denk je : die drie verwende trutten snuffelen er een keer aan, gooien het een beetje uit elkaar, snuffelen er nog een keer aan en gaan me dan met z'n drieen aan staan kijken met zo'n gezicht van : "Je denkt toch niet dat we DAT eten, hé ?!". Het ligt er nu nog