sterkte met verwerken! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sterkte met verwerken!
. 
Was in het begin voor het opwarmen, dus er zat - gelukkig - niemand op. Ik denk ook niet dat hij snel zou bokken als er iemand op zijn rug zit.) Hij was voor de rest erg flink en genoot van alle aandacht. Je zag ook dat hij een stuk voorzichtiger was bij mijn onervaren vriendin terwijl hij bij ons goed vooruit ging.

Ik blijf hem echt alleen maar leuker vinden, hihi. Niet goed!! 
We zijn erg blij met hem,hij staat samen met Blue Boy en die twee gaan prima samen.
. Vind dat erg aangenaam jij vast ook bij Boris ?

elliecuijk schreef:Dat is snel gegaan lailaa,maar volgensmij staat lilly daar wel goed.heel stom,maar toen ik las dat Lilly verkocht is,dacht ik weer aan hoe ik me voelde op de dag dat Ruana vertrok.o wat deed dat pijn Zeg.ook zij staat in dld ,maar mede door taalbariere komt het er niet van om te gaan kijken.

Lailaa, ik ben een beetje achterdochtig aangelegd en wat je schreef over de nieuwe eigenaren van Lilly, komen die misschien uit Neudörpen? Als dat zo is wil je me dan pben
De mensen uit Neudörpen zijn echte handelaren namelijk die in Nederland tinkers opkopen met mooie verhalen en ze dan in Duitsland weer verkopen waar de prijs over het algemeen wat hoger ligt, vandaar, was al bang dat ik haar op de duitse MP weer tegen kwam zoals sommige andere tinkers van bokkers