Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Magica schreef:Ze had de zomer in haar bolnee grapje hoor, het is geen pretje als ze plots zo doen.
Even een stout momentje dus, hoop dat het niet vaker voor gaat komen want dan schrik je wel heel erg natuurlijk.
hetlevenwint schreef:Niks aan te doen fayem, toch heel erg bedanktzie ook dat het niet werkt raar, het staat op de pagina van tevoetentepaard... ga eens kijken of ik die link kan doen werken
. Aah laatste nachtdienst leuk!
Gaat die nu wel ? https://www.facebook.com/#!/photo.php?f ... =1&theater
Citaat:*Nu had deze week mijn beugelriemen dus op lengte gedaan voor m'n kleine zusje (gaatjes geprikt, ze is sinds April 7jaar)... dacht ja gaat vanavond wat stap zijn en doen (vooral aan de hand dus, dacht ik). Nou ze heeft me heel hard verbaasd! Miep heeft uiteindeijk stap, draf en galop los gedaan (was dus eerste keer dat ze los reed en zeker de eerst keer met beugels die op haar maat waren, deed zoizo op de enkele keren dat ik met haar eens een blokje om ging zonder zadel niet meer dan stap). Ook gewoon Jack aanpakken als die niet direct luisterde (wou bij mij blijven plakken), netjes stoppen.... wat me vooral opviel dat ze een heel erg nette zit heeft en vind haar en Jack wel een leuke combi, ga ze vaker laten oefenen in die piste hoor, was echt heerlijk om te zien!
Ga met haar wel natuurlijk het lichtrijden etc oefenen maar ze had hem al lekker aan het lopen *