heb fritz voorbij zien flitsen leuk hoor. Mooi zadel gezien.
Lois gefeliciteerd!
Vandaag bij een huisje gekeken, en het zag er allemaal erg aardig uit. Waarschijnlijk gaan we nog een keertje kijken, maar dan nemen we een aannemer mee voor de eventuele dingen die veranderd moeten worden. Het leukste van het verhaal was ook nog dat de verkoopster van het huis een collega van mij is Dat wist ik niet
silfie35
Geplaatst: 25-06-09 21:44
Hallo allemaal!
Vanavond is Henk geweest, (meninstructeur) en die heeft even geholpen en gekeken of alles goed zat en nog wat wijzigingen aangebracht, dus nu kan de mennerij beginnen! Maar eerst...............................................................................
Ga ik jullie een medeling doen, die een ieder tot zeveren brengt! Waar iedereen jaloers op is!
Ik ga morgen naar het heerlijke zonnige Italie op vakantie!
Ik ga morgenochtend, om 9 uur hier weg, en dan rijden we naar Duitsland en daar stijgen we op!
nog ff 1, waar ze alweer rustig staat te eten... ze vond het maar niks daar bij haar billen... 'wat hangt er nou achter me' en zoef weg was ze, rennen en gek doen! je wil niet weten hoe we hem uiteindelijk aan hebben gekregen... ik hield een voorbeen omhoog, zodat mijn vriend hem van achteren vast kon maken.. deden we dit niet, dan wou ze op mijn rug springen, zo van: 'help vrouwtje, dit wil ik niet, haal het weg' heel zielig... maar de jeuk is nog zieliger, dus dit is echt beter...
Grit
Geplaatst: 25-06-09 22:32
Iedereen is aan het genieten van een lange zwoele avond
Fijne vakantie Henry!
Dat is toevallig Janet. En leuk genoeg voor een tweede bezichtiging met aannemer
Balou heeft een sjieke pyama. En die went snel genoeg. Een pony hier loopt al een tijdje met dezelfde en die ziet er nog erg netjes uit. Dus volgens mij kunnen ze wel wat hebben.
Ik ben ook pas net weer terug van de paarden. Heerlijk buitengereden met twee vriendinnen. Ik samen met een vriendin gedeeltelijk op Vince en de fiets . Het was zo lekker buiten!! Alleen jammer dat er veel kleine ongewenste vriendjes meevlogen .
D_Travis
Geplaatst: 25-06-09 22:33
Lois super gefelelciteerd!!!!!
Janet leuk dat huisje mooi was!!!
Silfie veel plezier in Italie!!
Balou mooi in dr pyama, hopelijk heeft ze snel door dat het alleen maar fijner is
Les ging echt super vanavond, ben trots op mijn meissie Ze liep zo lekker los en ontspannen, heel anders dan vorige week
en het grote nieuws:
I've got the job ben echt super blij
D_Travis
Geplaatst: 25-06-09 22:50
hmm er is hier niemand met wie ik mijn blijdschap kan delen hahaha
Laatst bijgewerkt door D_Travis op 25-06-09 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Grit
Geplaatst: 25-06-09 22:51
Gefeliciteerd Ben alleen even vergeten voor welke baan je aan het solliciteren was . Dus, wat ga je doen ?
D_Travis
Geplaatst: 25-06-09 22:51
storemanager in een schoenenwinkel
heb er heel erg veel zin in
kuzznathalie
Geplaatst: 25-06-09 22:54
Gefeliciteerd Dagmar!!! Hoop dat je het leuk hebt in de schoenenwinkel? Welke is het? Kom ik een keer shoppen