Was denk ik combinatie van nieuwe vreemde plek en te lang niet meer gedaan ... Er was altijd nog wel een beetje onzekerheid/ twijfel, maar ik kon haar dan meestal wel vrij snel overtuigen om er toch op te gaan en ze kwam er ook niet gespannen of bezweet af maar nu was het denk combi van factoren waardoor het niet lukte Denk dat als ik het weer wat vaker heb gedaan het wel weer goed komt
Jij ook vast succes met laden
en pff balen zo op vrije dag en idd behoorlijke rottijd
timokyana
Goedemorgen! Mooie huizen gezien! Leuke hond, en leuke peerden Puchje, vervelend he.. Bij ons staan ze nu voor de zekerheid ook binnen! Leon nieuwe auto! Gefeliciteerd! TK Vergadering! Vervelend zeg! Leuk filmpje ingrid Hier is het sneeuw bijna weg
Ja hier ook! Kon gister voor t eerst weer een beetje normaal op de brommer rijden
Puchje
Geplaatst: 13-01-09 11:50
Goeiemorgen!
Leon, felies met je nieuwe auto! Ingrid, ik heb heel hard moeten lachen om die flappers van Say, haha! En Dagmar heeft weer even op Misty gereden!
Ik ben verder een Nijmeegse: Nijmegen->Ubbergen->Wijchen Wijchen bevalt me wel heel goed moet ik zeggen, we wonen aan de rand van het dorp, piepmini in een HAT eenheid van maar 35m2, maar het centrum, station en de paarden zijn op 10 minuten lopen en Nijmegen is een kwartiertje met de auto. Ideaal.
De paarden hebben het overleefd.. Ik heb me zorgen om niets gemaakt, ze staan alledrie verzopen en wel, met 4 benen, in een enorme modderpoel..... Ik zit op zandgrond, dus water zakt meteen weg, super fijn. Maar nu met die knetterharde grond eronder... Ik heb drie weilandjes, waarvan ik de hoofdwei gebruik voor rijden, maar waar ook de stal staat, de ruif en de drinkbak. Deze is compleet grasloos inmiddels.... De andere twee weilanden staat nog wel wat op, maar ook niet veel Dat wordt opnieuw inzaaien eind februari!
timokyana
Gedeelte van mijn weiland, nog in de sneeuw. Rechts is de hoofdwei, en dan zie je vooraan en links nog twee weilandjes. Wat je nog net kan zien, is dat achter het linker weiland nog een boomgaard ligt, dat ik ook mag gebruiken als het gras op is. Achter de schuilstal onder een overkapping staat het eten, en 1 pak hooi, en daar hangen onze ouwe keukenkastjes waarin ik mn zooi bewaar.
En in die tuin zien ze dus elke keer kabouters lopen, waar ze van schrikken, weggalopperen en Nigel flikt het dus elke keer om OVER het hekje naar de voorste wei te springen. Daar ga ik in februari dik stroomlint bovenop zetten, 20 cm hoger. Kijken of het dan nog zo'n springwonder is.
Ik ben geboren in breda, daarna samen gaan wonen in belgisch limburg, toen weer terug naar breda, daarna in chaam gewoond en nu dus terug naar bels in Meer.
het is idd een gedoe met die grote bakken in de stal! Hopelijk blijft het nu dooi! Maar die regen vind ik eigenlijk ook niks. Ik woon in hoogeveen ben 3x verhuisd en een keer gaan samenwonen. Dat is nu dus en dat is heerlijk! Haha! Maar het blijft een droom om ooit een huisje met een lap grond erbij te kopen..
Ja ontzettend fijn want met een klein emmertje in de keuken aan de kraan emmers vullen om de paarden te drenken is echt een klere werkje
Maar nu doen de bakjes het weer en de tuinslang. Keet heeft haar speciekuip voor het water dus weer terug (had die van haar aan lotje gegeven en Keet nu een grote gamma emmer gegeven) Als Lotje der kuip leeg haal ik die ook uit haar stal.
Lotje lust tegenwoordig ook wortelts. De eerste week dat ik haar had wilde ze die niet. Nu eet ze die eerst op en dan haar brokjes.
Hier dooit het ook goed, alleen de waterleiding naar het land is nog niet ontdooit.... dus moest nog steeds emmers sjouwen.
Ik heb vanmiddag al een afspraak bij de nieuwe huisarts, ik belde net om mij in te laten schrijven en heb direct een afspraak gemaakt. Ik loop al maanden te hoesten, gaat maar niet weg, sinds gisteren is het ineens heel erg geworden, vanacht kreeg ik een aantal keer gewoon geen lucht en van een beetje lopen oid ben ik helemaal buiten adem. Ging vanochtend bijna van mijn stokje toen ik de trap af was. Heb ook de hele nacht wakker gelegen. Ben bang dat bronchitis nu echt op begint te spelen... We zullen zien, heb om half 3 een afspraak...
Hotze is naar de DA geweest.. Hij heeft het uitgelegd van Bem Bem en ik had het goed, acuut hoefbevangen. Kwam dus idd door dat hoge fructaangehalte. We hebben Metacam gekregen, pijnstillend en ontstekingsremmend. Dit moeten we 3 dagen geven, verbeterd het niet dan wil de DA hem even zien. Nu het dooit mogen ze gewoon buiten blijven. Het gras hersteld nu weer, maar gaat het weer hard vriezen is het dan toch maar beter om ze binnen te halen of flink veel hooi bijvoeren en dat ze van t gras dan afblijven omdat ze er dan weer vatbaar voor zijn.