Heerlijk gereden met een overactieve Jessie, jeetje wat was die druk zeg! En zo blij, oh zo blij Haar flink uit laten razen onderaan de dijk, maakte ze dankbaar gebruik van. En natuurlijk weer veel te veel gekletst en daardoor te weinig gedraafd Flynn is ook weer bekapt, hij staat weer mooi kort op z'n voetjes. Zijn hoeven zijn wel nog raar van vorm maar ik heb goede hoop dat dit met wat NB wel te fixen is NB is voor mij trouwens niks meer en niks minder dan wekelijks bijvijlen
En mijn op HE gekochte hoofdstel is te klein Dus mocht iemand nog een mooi donkerbruin met zilver hoofdstel (maat cob) nodig hebben.. hij is supernieuw, heel erg mooi en voor €15,- excl. mag je hem hebben
11 oktober komt mij dan iets minder uit, 's avonds heb ik dan een etentje van mijn werk. En dan zit je meteen weer met zo'n tijdslimiet, dat is zo.. stressig
Ik kom even klagen hoor... Ik heb net dan wel even op een gapend, pluizig en vooral lief Tinkertje gezeten, maar ik voelde me zó onzeker. En vooral schuldig tegenover mijn vriend die alles moet doen waar ik een kwartiertje voor nodig heb. Hij loopt mopperend de wei uit te mesten, heeft te weinig verstand van Bas' gedrag om er iets mee aan te kunnen (de ene keer is het oh zo grappig dat ie bokt en steigert en de andere keer roept ie boos naar mij dat hij écht vervelend is... ja duh... ), moppert als ik de deken niet kan omdoen bij Nigel omdat ik bijna omval van de vermoeidheid, en moppert omdat ik niet doorloop (met mn krukken, jaja) Ik voel me echt schuldig en wil zo graag meehelpen, want weet dat hij het écht niet leuk vindt....
Al vind ik Cupido van Rocky M. nog steeds zoooo adorable. Misschien ook omdat ik daar bij heb gezeten, toen we nog druk doende waren met Jessie drachtig te krijgen.
Morgen lekker hele dag vrij Ga boel dingetjes doen... 's avonds naar afstudeerfeestje dinnetje. Heb er zin in. Is wel een takke-eind rijden, maar zie dr veel te weinig.