Wat sneu van Santa... En Snowdon die de DA wilt pletten, bekend fenomeen. Was je DA er niet bang van? Sterkte voor je rug trouwens nog, kan goed zeer doen
Heb zelf al een paar maanden last van een heel vage pijn in de onderrug, niet pijn dat ik niks kan doen, maar zodra ik het flink belast (stevige rit of zwaar tillen) dan doet dat zeer. Dus moet er niet aan denken dat m'n hele rug kaputt is...
Lief van je Joyce 
Blackstar, ik heb geloof ik gemist wat er met het paard aan de hand was...?
Grid, veel succes...
Mijn wedstrijdjes zijn jaren terug...
En ik denk niet dat ik in de toekomst nog veel ga starten.. En iig geen dressuur 
Hier lekker rondgeklooid, genoten van het mooie weer
Vanochtend in Tilburg nog ff bij Ellie geweest (bedacht me later pas dat ik je mobiel niet eens heb Joyce). Beetje gepoetst, geknuffeld. Syl geholpen met voetjes geven en dan vasthouden. Ik vraag en houd het been namelijk anders vast dan zij doet, en Ellie is bij mij iets minder lastig daarmee...
Daarna nog losgegooid in de bak, maar madam was niet bijzonder actief...
Daarna nog wel een beetje opgefokt en toen showde ze lekker, mss dat Syl nog wat plaatjes onlijn kan zetten...
Daarna naar huis, ponies geknuft, gras gemaaid met de zitmaaier hier, en daarna bezig geweest met de duwmaaier op te lappen. Ding is nogal versleten en deed het niet, maar kreeg het niet voor mekaar... Pa ging er vanaaf nog naar kijken...
Verder nog lekker met de hond gewandeld. En daarnet de paarden gevoerd