Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb zelf al een paar maanden last van een heel vage pijn in de onderrug, niet pijn dat ik niks kan doen, maar zodra ik het flink belast (stevige rit of zwaar tillen) dan doet dat zeer. Dus moet er niet aan denken dat m'n hele rug kaputt is...
Mijn wedstrijdjes zijn jaren terug...
En ik denk niet dat ik in de toekomst nog veel ga starten.. En iig geen dressuur 
Vanochtend in Tilburg nog ff bij Ellie geweest (bedacht me later pas dat ik je mobiel niet eens heb Joyce). Beetje gepoetst, geknuffeld. Syl geholpen met voetjes geven en dan vasthouden. Ik vraag en houd het been namelijk anders vast dan zij doet, en Ellie is bij mij iets minder lastig daarmee...
Daarna nog losgegooid in de bak, maar madam was niet bijzonder actief...
Daarna nog wel een beetje opgefokt en toen showde ze lekker, mss dat Syl nog wat plaatjes onlijn kan zetten...
Verder nog lekker met de hond gewandeld. En daarnet de paarden gevoerd

Wanneer komt Wilco weer langs / thuis? 

Fijn dat ze kunnen rooien
Hier is het nog net te nat eigenlijk. 
Sita_ schreef:
Bokt doet bij mij nl raar, hij slaat vaak de laatste 3 posts over als er net een nieuwe pagina is geopend...
Fijne dag nog, en alvast m'n felicitaties!
(er zit er een op m'n beeldscherm)

Heb geen zin om tv te gaan kijken, geen zin om te bokken.. maar het duurt nog een uur tot het de Lama's is...

Was gewoon benieuwd naar het waarom van aluminium
Maar, ik vroeg me ook af, heeft een ijzer wel echt zin voor dergelijke paarden? In mijn optiek gebruik je ijzers namelijk omdat de hoeven anders te hard afslijten. Of om de hoef bijeen te houden indien die erg brokkelig is.
Dewi is maar een jaar jonger (vermoedelijk).