Oh dat is nog wel jong ja. Ik ben er ook niet van hoor, op het land gooien en er dan weer afplukken. Laat ze maar lekker in handen komen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Och, ze hebben wel ervaring met paarden en veulens, tante heeft altijd gefokt met warmbloeden.
Maar ach, na deze droogte vind ik in de regen rijden helemaaaal niet erg! I luv the reen!
De eerste druppels beginnen te vallen! *Is bij met regen..

Zal eens zien hoe ze er vandaag bij loopt. Heb het idee dat ze elke dag ronder wordt. Haar buik wordt aan de onderkant ook zoooo breed, met allemaal aderen erop enzo. Vind het echt geweldig om dit mee te mogen maken. Elke keer als ik nou naar haar kijk denk ik "daar groeit wat in!
" maar ook "TJAKKA! Wij hadden gelijk Jes! Mooi dat er wel wat in zat! HA!"
Maar ja, iedereen was ook zo stellig in het ontkennen van mijn gevoel, dat ik echt zo'n *steekt tong uit* gevoel heb
*roze wolk* 
ook wel, maar vooral wel gemeende blijdschap denk ik.
Gras is imo niet voldoende. 
Voelde echt super!

Ben zo trots op me meisje! 
Zit nu al op de helft binnen

, ben benieuwd hoe beroerd het eruit ziet, als het een klein beetje toonbaar is krijgen jullie het te zien! haha 

Dank voor alle felicitaties!!
Jamie ook gefeliciteerd met je winstpunten hier wordt de laatste tijd meestal maar 1 proefje uitgeschreven 
las ik in wedstrijdtopic
Pallieter krijgt zomervachtje 
idd wel van belang dat je goed bijvoert
veulie kweken en opvoeden is niet niks
en smiddags voorgelezen bij wedstrijd van stalgenootje...