ik meld me even en ben snel weer weg. Drukdrukdruk...
Sterkte en knuffels voor iedereen die het nodig heeft.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
,
fjordkootje schreef:Poezels:
Zeker ook dat tuig...
er denk ik ook geen plezier mee om in zo'n grote groep te gaan ... ze wordt er ZOO druk van

balen van auto ...
al gecontroleerd op kleine wondjes/ schaafplekken op been/ schouder --> Succes ermee

en helaas zoeken die vaak een tinker of ander "mak" ras uit omdat ze denken dat ze het dan wel allemaal zelf kunnen terwijl ze er de B ALLEN verstand van hebben ...
spannend naar huisje kijken ...
en gezellig

grid schreef:FK --> laat het los, niet teveel energie in steken je laat je dag toch niet leiden door iemand anders
dat ie maar weer snel opknapt !
) en dan kopen we iets voor E25,--.Indezz schreef:FjordKootje : lekker dat ze effe weg is. Geeft weer even rust in't koppie en gemoederen....
Spetter schreef:Fkaatje, nu dus effe rust op het werk! Lekker.
Spetter schreef:Goedemorgen.
Yarka, beterschap met je Fellpony (heeft ie ook een naam? haha)
Hihi Figemans was effe ontspoord
Minder met je gezondheid 
En voor jou zal t ook niet leuk zijn…. Lijkt me wel interessant om die rechtzaken bij te wonen. Ook in een bedrijf kan je er mee te maken krijgen.
Fijn dat je waarschijnlijk instructie hebt! Toen Flan een goede week mankte en ze ook rust had gehad heb ik naar utrecht gebeld om haar verder te laten onderzoeken in de kliniek. Ik zou toch kontakt opnemen met je DA/kliniek.
Minder dat er gezeur over hem was 
Ik heb voor Flan een deken van HH van 2,15 en die past goed dat het echt over haar billen valt. Maar Ik heb ook een paar iets kleinere waar haar billen uitpiepen en dat vind ik eigenlijk wel best. Haar staart en benen blijven zo schoner…. Was eigenlijk een tip van mijn instructrice. Ze krijgt dan op haar kont alleen iets langere haren.
Mooi dat de kittens het goed doen. Wat een leuke poezen. Zag er een heul errug leuk kittentje tussen 
Goed dat je de DA toch ingeschakeld hebt
ook lekker buurten hier. Succes met leren.

Gelukkig ging het goed tot ik weer thuis was
Vind die wc's altijd zo goor….
Jellie schreef:Gisterenmiddag snel uit het werk naar het huisje toegereden. T was ontzettend leuk maar erg klein. En boven in de balken zaten beestjes die moesten door een verdelger weggehaald worden, voordeur was rot, de rest van het gangetje moest ook gerenoveerd worden. Ook moest er een nieuw dak op, een kamer moest helemaal afgetimmerd en opgeknapt worden. De ruit van de schuifpui was gebarsten enz…. De prijs vonden we voor zoiets veel te hoog en zeker als je bedenkt wat voor kosten er bij zouden komen. Jammer dat het boven ook te klein was. Voor de rest was het echt heel sfeervol maar t was niet reëel voor de prijs. T is wel zoiets als wat we graag zouden willen maar dan in betere staat en liever iets ruimer. Voorlopig zitten we goed waar we wonen
jacky2 schreef:Even tussendoor voor ICSLEDEN,
Ik krijg net een pakketpapieren binnen van Mevr. van de Ham.
Die ga ik vanavond eerst aandachtig doorlezen,ben benieuwd of jullie ook die brief hebben gehad ?
Mazzel-meid schreef:Mijn zus is trouwens sinds zondag weg naar Nieuw Zeeland voor 3 maanden. Ze is vannacht aangekomen na 24 uur vliegen, zonder het wachten tussendoor meegerekend. Ze zitten in een gastgezin maar ze zei dat het rare mensen waren en dat ze er zo snel mogelijk weg wilde...dus wat er aan de hand is weet ik niet precies.
Hier thuis zijn m'n ouders helemaal van slag omdat ze zo ver weg zit, en ze krijgen geen hap door hun keel enzo.. en ik en m'n zusje hebben ze alvast gewaarschuwd; wij mogen NOOIT zo ver weg!
Jellie schreef:Nikitagogo, ik zou dolgraag in zo'n leuke boerderij in DLD gaan wonen maar ja... wat dan met werk? Dat vind ik nog t grootste risico. Jan wordt al 40... En we werken beide.