Hier is de tandarts van de week langs geweest. Pip knoeide heel erg met muesli eten dus tandarts erbij bleek hij drie haken te hebben. Echt blij was niet met dat gerasp in zijn kleine bekkie. Maar hij at erna wel normaal dus super blij! Ook de merrie die ik rij mocht ook voor het eerst, paar flinke haken maar ze was doodbraaf. Gisteren ook weer gereden en ze was een beetje druk haha. Maar ging erg lekker en vandaag een super mooi hoofdstel met bling voor dr gekocht. Morgen alles op maat maken, en vanavond lekker uit eten!
Paardjes weer door de tandarts behandeld Fijn dat ze nu weer lekker eten kunnen! En eetsmakelijk vanavond
Ik heb vanmiddag weer een les gehad op Feike. Na een dikke week niet gereden te hebben (op dat rondhobbelen van gisteren na) moesten Feike en ik wel weer even zoeken, maar wat ging het super zeg! heerlijk relaxed en ook soepel Feike heeft echt enorm zijn best gedaan Wat ben ik weer enorm trots op die poownie Topper is het ook
Terug van vakantie en nu aan het klussen in m'n huisje.. Veel tijd gaat daar in zitten. Wilde dit weekend over maar dat wordt over paar weken.. Daarna zal ik weer fanatiek meelezen en reageren.
lor:ik denk dat het de beste keus is geweest om de pony te laten gaan.beestje heeft nu iig geen pijn meer.
dinsdag heb ik de nieuwe bijrijder zien rijden.ik ben dik tevreden met haar.ondanks dat ze nog maar een paar keer gereden heeft,zie ik hier wel een passende combinatie.samen met de andere bijrijder vormen we denk ik wel een goed team.
Hier zien mijn dagen er autorijdend uit, vanmorgen 2u les, nog maar 10 minuten thuis hoppa nog is een kleine 2u met mijn begeleider gaan rijden . Nu heb dat geluk dat ik geen moeite heb lange afstanden en graag rij... binnenkort eerste keer rijexamen .
Pony's zitten buiten wat te vreten ook .
Laatst bijgewerkt door Lori op 10-07-15 13:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier heeft Natas de haf ook lekker vrij. Maar echt super gezellig hele rit naast een stalgenootje en dr tinker gereden. Zij was zenuwachtig dus hebben de hele rit geklept en de paardjes stapten heerlijk naast elkaar heel erg rustig. Zit nog ff op een wolkej haha. En in de muggenspray lucht