Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
elliecuijk schreef:Ik zal ook weer eens van me laten horen.nog steeds geen laptop dus bokken is een beetje lastig
Met het rijden gaat t steeds beter.ook lichtrijden heb ik redelijk onder de knie.ellie komt er nog wel haha!
Welkom aan alle nieuwe tinkerliefhebbers!ik ben er een zonder tinker,maar vindt ze nog steeds mooi.
Zou iemand voor mij Eros op de lijst kunnen zetten?die ontbreekt ook nog.zodra ik kan zal ik foto's gaan uitzoeken voor een nieuw topic
Niene87 schreef:Bram ken ik uiteraard!Dineke de (oude) eigenaresse is mn vriendin!
En Celtic heb ik ruim een jaar gereden voor haar, was echt super leuk. daarna kocht ik mn eigen merrie maar was niet zo actief als Celtic dus vond er al snel toch niet veel aan en wilde meer bloed. Dus KWPN'er gekocht maar dat is drama.... hahhaa
Maar goed nu weer terug naar het oude vertrouwde Tinker ras
Mijn naam is Nienke 25 jaar en woon in Enschede.
Mn nieuwe tinker is Roosje ze is 3,5. Foto zie profiel want kan hier geen link plaatsen (op dit moment)
Gijs is een plaatje zeg! Lijkt kwa kleur totaal niet op Bram maar vind ze zoals je ze ziet lopen toch wel wat van elkaar weg hebben (snel in je profiel gespiekt)