Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij ziet er in iedergeval heel vriendelijk uit en inderdaad dat oog

geven (lees nog steeds mee bij de kontenkletsers). Ga jezelf niet teveel dwingen en laat je goed begeleiden. Ik heb vorige winter met Thigor ook weken gehad dat ik mezelf er echt heen moest slepen. Toen uiteindelijk maar toe gegeven en om de dag gegaan ipv elke dag, en deed ons beiden best goed eigenlijk, al was het wel wennen aan het begin. Enerzijds snap ik het dus wel, maar aan de andere kant ook niet, die angst kan ik me niet in plaatsen, ik ben er juist eentje die er eerst goed af moet kletteren en dan nog tien trappen na voordat ik er niet meer op wil. Hoe meer draaks, hoe leuker ik ze vind. Ik zou je graag helpen, maar zou niet weten hoe. Het ljikt me wel heel klote, en ik hoop dat het op den duur makkelijker wordt
Voor de ademhaling trouwens: liedjes zingen helpt die ook rustig te houden/krijgen. Werkt heel goed. Als Luna iets spannend vindt onderweg ga ik kinderliedjes zingen, hihih.
)
)
Nu nog een topconditiekweken en inrijden en dan gaan wel lekker endurance rijden, dat is toch stiekem wel een droom van me, al dan wel met een Tinker natuurlijk! Dag erna had ik de smaak te pakken en met Mel ook die kant op gereden, heuveltje op... heuveltje af... heerlijk. Op een wat breder pad dacht ik ff een stukje galop mee te pakken, Mel vond dat wel prima, tot er ineens een plas op het pad lag (en ik met een big smile wat been bij gaf), toen lag ik bijna alleen in de plas
In stap erdoor deed ze wel braaf 
(Helaas vrees ik wel dat ze van de winter ineens een stuk meer bont gaat worden, hihih)

tinkerplein schreef:Welkom James![]()
Ha,ha,Max heeft heerlijke ronde tinkerbillen

. Dus ik heb me net even uitgeleefd met een of ander smerig spul. Hopen dat dit wel werkt, want heb ook al cribox geprobeerd (zonder resultaat) 

Eerste veulens schijnen ook vaker wat kleiner te blijven. En om het af te maken, volle broer en zus, zus is 13 maanden jonger (zijn nu 3 en 2), maar wel 14 cm groter 
Helemaal op een tanker zoals Max 

Ik rij twee keer per week op Melody, de Tinkermerrie van Carolien.
Gelukkig groeit het wel weer aan
Maar mijn lieve manager vond het opeens genoeg en toen mocht ik pauze overnemen in de keuken
Wij bereiden alle kip zelf, marineren gebeurd 's ochtend, en de rest gewoon voordat de kip gebakken wordt, speciale training is dus noodzakelijk. Momenteel staan er alleen maar jongens in de keuken, in het verleden wel twee meiden gestaan (in vier jaar tijd
). Ik heb een tijd terug al aangegeven dat ik wel graag nummer drie wou worden, maar nog geen training gehad helaas. Door af en toe eens een kwartiertje de keuken in te kunnen glippen en veel te kijken en vragen kan ik nu bijna alles, en ik vind het onwijs leuk, haha. Daarna mocht ik door naar de drive, koopavond, dus het stond lekker vol, maar daar hou ik van, gewoon werken, niet denken, laat mij het maar lekker druk hebben. Morgen weer een dienst van 9,5 uur, vrijdag nacht is meestal wel rustig, dus ik hoop dan het laatste stukje kokkin te leren, dan nog even een training erover voor de procedure's en dan kan ik ook keuken ingepland worden 

Ik rij niet he,dus moet al lopend zijn.. Misschien een keer s'weekends. Maar wel hele mooie foto's!
. Ik heb al wel een trailerauto, en hoop binnenkort mijn BE te halen, dus dan kan ik eindelijk op pad 
. Maar goed, de lucht is hier natuurlijk heel gezond, en eten kan ze als de beste
. En ze staat bij een KWPN merrie dus ze past zich wel mooi aan (die is 1.60 trouwens). Het veulen van de KWPNér is nu bijna 5 maanden en scheelt maar en heel klein stukje qua hoogte met Elsa. Maar die wordt ook geschat op minimaal 1.70 als ze 'volwassen' is.

Oja, dat is ook zo, jammer dat het toen niet door ging...
Madelief is niet ver genoeg met het aangespannen rijden en Bo is te pittig voor mij 
Heeeel erg benauwd was hij geworden, werd helemaal slap en wilde niet lopen, zweet brak hem overal uit, ogen draaide weg. Vandaag een hartfilmpje, hartecho ect laten maken. Slecht nieuws gekregen. 3 hartkleppen lekken flink en zijn hartritme is zeer onregelmatig. Dit betekent dat er grote kans is dat hij weer een aanval kan krijgen en dat zo'n aanval ook verkeerd kan aflopen.
Wanneer hij een aanval kan krijgen is niet duidelijk, kan morgen, volgende week, volgende maand of volgend jaar zijn. Er mag niet meer op gereden worden, ivm vallen. Eigenaresse moet nu blissen of ze hem wilt houden of in laat slapen. Het is zo lastig want het is geen paard om stil te zetten. Hij is 11 jaar en barst van de energie. Voorlopig kijkt ze het even aan hoe hij zich voelt als hij niks meer mag doen. Of het geen hoopje ellende wordt dan.